Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaverille sanottiin neuvolassa, että pottaan voi tutustua vasta 1,5-2-vuotiaana, kun hän oli asiaa tiedustellut 10 kk tarkastuksessa. Kuulemma sitä ennen on haitallista. Meidän tyttö oli jo lähes päiväkuiva puolitoistavuotiaana ja alle 2-vuotiaana jäi vaipat pois. Mutta minä en olekaan mitään neuvolasta kysellyt, vaan toiminut maalaisjärjellä.
Ai. No mua hävetti kun neuvolan täti kysyi 8kk neuvolassa, osaako poika jo istua potalla ja mä vastasin vähän yskien että kerran päiässä vaan harjoitellaa, eikä välttämättä joka päivä...
Jotkut psykologit ovat sitä mieltä, että liian aikaisin aloitetusta pottailusta on haittaa. Lapselta vaaditaan liikaa, koska hän ei ole vielä saavuttanut siihen tarvittavaa kehitystasoa. Muistelisin että jopa eräs nimekäs psykologi olisi ollut tätä mieltä..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaverille sanottiin neuvolassa, että pottaan voi tutustua vasta 1,5-2-vuotiaana, kun hän oli asiaa tiedustellut 10 kk tarkastuksessa. Kuulemma sitä ennen on haitallista. Meidän tyttö oli jo lähes päiväkuiva puolitoistavuotiaana ja alle 2-vuotiaana jäi vaipat pois. Mutta minä en olekaan mitään neuvolasta kysellyt, vaan toiminut maalaisjärjellä.
Ai. No mua hävetti kun neuvolan täti kysyi 8kk neuvolassa, osaako poika jo istua potalla ja mä vastasin vähän yskien että kerran päiässä vaan harjoitellaa, eikä välttämättä joka päivä...
Jotkut psykologit ovat sitä mieltä, että liian aikaisin aloitetusta pottailusta on haittaa. Lapselta vaaditaan liikaa, koska hän ei ole vielä saavuttanut siihen tarvittavaa kehitystasoa. Muistelisin että jopa eräs nimekäs psykologi olisi ollut tätä mieltä..
Ei varmasti oo mitään haittaa jos lasta ei istuteta väkisin potalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka täysjärkinen nyt väkisin lasta potalle laittaisi?