V
"vieras"
Vieras
Miksi juuri kaurapuuro, miksei vaikka neljän viljan puuro? Mikä tekee kaurapuurosta paremman muihin puuroihin verrattuna?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hirveä hiilaripommi, puuro kuin puuro.
Paljon parempi vaihtoehto vaikkapa tonnikala- tai katkarapusalaatti.
Siinä on kamalasti kaloreita, eikä se edes pidä nälkää.
Paitsi ehkä silloin, jos tekee puuron maitoon ja laittaa kunnon voisilmän, mutta sitten siinä on jo aivan hemmetisti kaloreita.
Jutta ei näytä pahalta, mutta tunnen monia kaurapuurolla aamunsa aloittavia ihmisiä ja ovat kaikki niitä ylipainoisia.
Tonnikala tosiaan vähän huono idea tuossa mielessä. Mutta onhan vaihtoehtoja vaikka kuinka. Sorrun tonnikalaan silloin tällöin, koska kuitenkin pääosin perheemme tukee luomuruokaa ja teemme lähes kaiken tuoreista raaka-aineista.
Mm. riista ja kala tulee miehen harrastuksen kautta. En vain usko että ihan jokaisella löytyy itse pyydettyä kalaa pakastimesta, siksi heitin tonnikalan vaihtoehdoksi.
Jutta ei näytä pahalta, mutta tunnen monia kaurapuurolla aamunsa aloittavia ihmisiä ja ovat kaikki niitä ylipainoisia.
Tonnikala tosiaan vähän huono idea tuossa mielessä. Mutta onhan vaihtoehtoja vaikka kuinka. Sorrun tonnikalaan silloin tällöin, koska kuitenkin pääosin perheemme tukee luomuruokaa ja teemme lähes kaiken tuoreista raaka-aineista.
Mm. riista ja kala tulee miehen harrastuksen kautta. En vain usko että ihan jokaisella löytyy itse pyydettyä kalaa pakastimesta, siksi heitin tonnikalan vaihtoehdoksi.
Tai sitten painivat paino-ongelmien kanssa ikuisina laihduttajina. Joiden käsitys terveellisestä ja luonnollisesta ruokavaliosta on ruisleipä, kevyttuotteet 0,3% rasvaa!!! ja se kaurapuuro. Ja sitten ihmetellään että miten sä olet noin hoikka vaikka syöt lihaa/rasvaa, luomumaitoa jnejne.
Tai sitten painivat paino-ongelmien kanssa ikuisina laihduttajina. Joiden käsitys terveellisestä ja luonnollisesta ruokavaliosta on ruisleipä, kevyttuotteet 0,3% rasvaa!!! ja se kaurapuuro. Ja sitten ihmetellään että miten sä olet noin hoikka vaikka syöt lihaa/rasvaa, luomumaitoa jnejne.
Mä olen jopa vähän järkyttynyt sun kapeakatseisuudesta :O Oletko mahdollisesti sellainen tyyppi jonka mielestä vain oma "mielipide" on se ainoa ja oikea fakta? :O
Voisin melkein väittää että nämä ylipainoiset ihmiset eivät kärsi ylipainosta aamuisen kaurapuuron vuoksi![]()