Miksi lämmöt ei laske, vaikka täti tuli kylään normaalisti?

Ihmettelen tässä kun täti tuli eilen normaali kp:nä ja lämmöt ovat olleet edelleen koholla, äsken mittasin 37,5 ja ollu oviksesta asti n. 37 ja ylikin, yleensä norm. 36,1 - 36,3. Vuotoa on tullu eilen vähemmän kun tänään, mutta normaalilta vuoto näyttää.

Raskautta yritellään ja olisihan se hienoa, vaikka menkoista huolimatta olisin raskaana, mutta tuntuu jotenkin uskomattomalta, että näin olisi. Joitain tuntemuksia on vatsan seudulla. Olen kyllä lukenut keskusteluista, ettänäinkin voi käydä, mutta en usko omalle kohdalleni.
Minulla on kaksi lasta ja vuoto on molempien aikana pysynyt poissa pari vuotta, kun olen imettänyt molempia yli vuoden ikään. Imetyksen lopetettuani täti on taas tullut.

Kertokaahan jos jollakin samanlainen tilanne ja miten jatkui, alkoiko raskaus?? Testasin negan tänään. :heart: TeSuLah :heart:
 
Lämmöt voi pysyä muutaman päivän ylhäällä vielä alkukierrostakin, ja laskea sitten ovista kohti.

Jos tosiaan äsken mittasit, ei lukema ole kyllä oikein luotettava, eikä kerro vielä mistään. Kierron seurannan kannalta kannattaisi mittailla aamulämpöjä heti kun herää, aina samaan aikaan. Muuhun aikaan vuorokaudesta mitattuihin lämpöihin vaikuttavat päivän touhuilut, vaatetus, liikkuminen, suihku/sauna, syömiset ja juomiset ja niin pois päin.
 

Yhteistyössä