miksi kurahousuja pitää pestä?

• Viestiketjun aloittaja tyyppi
  • Ensimmäinen viesti
kyllä ne taitaa hiukan kostua sisältäkin. jos tarpeeksi kostuvat, niin alkavat sitten haista. Mä kyllä pesen lasten kurakamppeet joka viikonloppu, kun päiväkodin seinällä on sellainen käskynä.

pulla
Kyllä ne ainakin meillä välillä vaatii kunnon pesua etteivät ole ihan hirveän epäsiistit. Huuhtelemalla lähtee kyllä kurat, mutta kuivuttua kurasta jää harmaat jäljet, jotka lähtevät vasta kunnon pesussa.

Mä oon paljonkin pessyt kurahousui, ihan sen takii koska musta tuntuu et niihin jää kuitenkin sellainen likainen kalvo jos ne vaan huuhtoo, onhan niitä mukavampi käsitelläkin kun eivät oo paljaaseen käteen likaisen tutuisia. Ei tietty haittaa jos pari omalle muksulle ne laittaa, mut päiväkodis kun niitä laittaa useammalle niin ei oo enään niin kivaa...

laitsari
juu,voin kertoa et puen päivittäin(kurakeleillä) n. 80 kpl kurahousuja töissä ollessa ja mukavinta pukea semmoset mitä vanhemmat viitsii pestäkin joskus!jää kuitenkin aina likaisiksi,jos vaan huuhdotaan!toki parempi sekin,kun se ettei pestä eikä huuhdota ikinä,niitäkin löytyy :( ja hyvässä lykyssä kurikset vielä pari numeroa liian pienet!

hmm
Olen päikyssä töissä ja on kuulkaas erittäin epämiellyttävää pukea vähänkin!!! likaisia kurahousuja 25 lapselle...no onhan nuo kumihanskat keksitty..pelkällä vedellä huuhtastuna ne ei mihinkään puhdistu vaan vaativat kunnon pesun pesuaineella.

Itse pesen tyttäreni kuravaatteet päivittäin kun tulee tarhasta, sillä tiedän -myös itse päikyntätinä sen, mitä niiden vähänkin likaisten kurahousujen pukeminen on ...
sen vuoksi usein kotiin lähetettävissä tiedotteissa myös lukee että peskää kuravaatteet kerran viikossa joissakin päikyissä vaaditaan päivittäistä pesua, mutta mun mielestä se on kuitenkin liikaa..kerta viikossa riittää..ja jos on OIKEIN likaisia ni sitten ihan sen mukaan.

-
Voi kauhee mitäköhän ne tarhassa musta nyt ajattelee, kun en oo tajunnu lapsen kuriksia pestä, kunhan välillä huuhdellut... No nyt ne menee pesuun viikonloppuna kun lapsi enää viikon tarhassa ja siirtyy sitten kotihoitoon. Oonpa ollut saamaton ja ajattelematon.

Hp
No voi herran jestas! Etkö pese omia ulkohousujasi koskaan, melkein on sama asia?? Ei pelkkä huuhtelu riitä kurahousuille, kura-aikana kun niitä käytetään lähes joka kerta parikin kertaa päivässä, niin konepesu kerran viikossa ei ole paljon vaadittu ja pikapesu riittää.

Päiväkodissa on noin 20 kurahousut ryhmässä ja hiekka vain rapisee lattialle kun lapset niitä vetävät päälleen, jos niitä ei viitsitä ikinä pestä.

Kiitos niille vanhemmille jotka viitsivät pestä kurahousut koneessa, teidän lapsia on mukavampi pukea ulos!

Juh
Meillä ainakin välillä kun lapset oikeen uivat lätäköissä, ne kurikset on ihan likaiset sisältäkin. Kyllä ne todellakin kaipaa sitä pesua säännöllisesti vaikka lika olisi vaan ulkopuolella.

Yhteistyössä