Miksi kukaan haluaa kirjottaa mustana?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Joo, mä en kans käsitä, sitten itketään kun tulee kakkaa niskaan
Kakanheittäjillähän ei tunnetusti ole mitään vastuuta siitä syytämästään sonnasta. Uhri on provosoinut kakanheittoon, eli on siis syyllinen siihen saamaansa kakkaan ja itse asiassa kerjännyt sitä, koska vaikka julkaisee kuvansa ... *gasp*... Intterneetissä! :eek:
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Vain pelkuriluuserit kirjoittaa harmaana. Jos ei mustana kehtaa aukoa päätään niin olkoon aukomatta.
Älä jaksa lässyttää tota samaa vanhaa paskaa!!! Niin kauan kun palsta mahdollistaa molemmat niin sulla ei ole mitään nokan koputtamista- Tosin kai se miehelle joka on äitien palstalla jotain itsetuntoa kohottaa
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Joo, mä en kans käsitä, sitten itketään kun tulee kakkaa niskaan
Kakanheittäjillähän ei tunnetusti ole mitään vastuuta siitä syytämästään sonnasta. Uhri on provosoinut kakanheittoon, eli on siis syyllinen siihen saamaansa kakkaan ja itse asiassa kerjännyt sitä, koska vaikka julkaisee kuvansa ... *gasp*... Intterneetissä! :eek:
Se kakanheittäjän vastuu vaan harvemmin täällä näkyy. Saa jatkaa pitkäänki ennenkun modet puuttuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Joo, mä en kans käsitä, sitten itketään kun tulee kakkaa niskaan
Kakanheittäjillähän ei tunnetusti ole mitään vastuuta siitä syytämästään sonnasta. Uhri on provosoinut kakanheittoon, eli on siis syyllinen siihen saamaansa kakkaan ja itse asiassa kerjännyt sitä, koska vaikka julkaisee kuvansa ... *gasp*... Intterneetissä! :eek:
Se kakanheittäjän vastuu vaan harvemmin täällä näkyy. Saa jatkaa pitkäänki ennenkun modet puuttuu
Sen vastuun pitäisi toimia siinä vaiheessa, kun asettaa sormet näppikselle ja alkaa suoltaa sitä lokaa. Kummasti tällainen välline häivyttää käsityksen siitä, että sekä lähettäjä että vastaanottaja ovat ajattelevia, tuntevia ihmisiä. Siinä vaiheessa, kun modet astuvat kuvioon, on jo hylätty tunteet, äly ja käytöstavat.
 
Musta on paljon kivempaa kirjoittaa mustana :D Siinä oon samaa mieltä et ottaa kyl suuren riskin jos laittaa naamakuvia tälle palstalle ja varsinkaa tietyt saa heti paskaa niskaan... Ihmiset kuvittelee et saa netis tehä mitä vaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Musta on paljon kivempaa kirjoittaa mustana :D Siinä oon samaa mieltä et ottaa kyl suuren riskin jos laittaa naamakuvia tälle palstalle ja varsinkaa tietyt saa heti paskaa niskaan... Ihmiset kuvittelee et saa netis tehä mitä vaan..
Kiitos, eka vastaus kysymykseeni
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Musta on paljon kivempaa kirjoittaa mustana :D Siinä oon samaa mieltä et ottaa kyl suuren riskin jos laittaa naamakuvia tälle palstalle ja varsinkaa tietyt saa heti paskaa niskaan... Ihmiset kuvittelee et saa netis tehä mitä vaan..
Kiitos, eka vastaus kysymykseeni
:LOL: :LOL:
Oho, hups. Aika helposti luiskahtaa aiheen viereen näemmä. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Musta on paljon kivempaa kirjoittaa mustana :D Siinä oon samaa mieltä et ottaa kyl suuren riskin jos laittaa naamakuvia tälle palstalle ja varsinkaa tietyt saa heti paskaa niskaan... Ihmiset kuvittelee et saa netis tehä mitä vaan..
Kiitos, eka vastaus kysymykseeni
:LOL: :LOL:
Oho, hups. Aika helposti luiskahtaa aiheen viereen näemmä. :D
Asiaahan sultakin tuli ja ihan totta mitä sanoit
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja JosEiHyvälläSitPAhalla:
Sama meno näköjään jatkuu... Harmaat haastaa riitaa..
Siksi kirjotan mustana, kun sen uskallan tehä, kertoo mielipiteeni omana itsenä, joillakin ei vaan oo pokkaa sitä tehdä.
Mustana kirjottaminen ei ole omana itsenään kirjottamista. Jos kirjotat kuvallasi ja nimelläsi - olet oma itsesi. Ja toi joillakin ei vaan ole pokkaa niin just..kasva aikuiseksi
 
voi elämä
Alkuperäinen kirjoittaja JosEiHyvälläSitPAhalla:
Sama meno näköjään jatkuu... Harmaat haastaa riitaa..
Siksi kirjotan mustana, kun sen uskallan tehä, kertoo mielipiteeni omana itsenä, joillakin ei vaan oo pokkaa sitä tehdä.
Mustat ei siis haasta riitaa? Lunatic ei haastanut riitaa? Oletko sokea?
 
vieras
Niin jotkut vaan on :/ ja samat tyypit jotka vuodattaa kuvien ja lasten sekä parhammillaan miehen kuvien kera, (osoitteetki suunnilleen löytyy tietyista galluppi ketjuista) vuodesta toiseen sama homma niin ukon hakkaamiset kuin abortit sun muut ja sitten itketään kun joku sattuu muistamaan. Että se on niin vanha juttu, et ei saa siitä enää keskustella :kieh:
Loisto esimerkki on muuan "kunnialliseksi" perheeäidiksi ryhtynyt palstalainen joka erot sun muut tappeltu, uudet miehet jne. vuodatti palstalla, tuli syrjähypystä paksuksi ja siihen liittyvät vaiheet myös yksityiskohtineen kirjoitteli palstalle. On siis liitossa mies ei ole lapsen isä, eikä lapsen isä tiedä olevansa isä. On kuin kauniit ja rohkeat materiaalia, mutta elävästä elämästä. No joo ja sellaista näitä riittää vuodesta toiseen.
Sitä vaan ihmettelee, että miksi :eek:
Ja jos vielä ajattelee, että ne white trash tosi nuoret tekee tätä, mutta palstallehan kirjoittelee kuvien kera myös mm. opettaja joka myös pesee julkisesti elämäänsä niin sellaista voi oikeesti vaan ihmetellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja JosEiHyvälläSitPAhalla:
Sama meno näköjään jatkuu... Harmaat haastaa riitaa..
Siksi kirjotan mustana, kun sen uskallan tehä, kertoo mielipiteeni omana itsenä, joillakin ei vaan oo pokkaa sitä tehdä.
Mustat ei siis haasta riitaa? Lunatic ei haastanut riitaa? Oletko sokea?
En oo, mutta vaan ollut poissa palstalta pitkän aikaa..
Juu, tiedänkin jo riidasta ja en tarkottanut,, ettei mustana kirjottavat ei haastaisi riitaa, kyllä joukkoon mahtuu niitäkin.
 
turvaa
ei kaikki ole kilttejä tälläkään palstalla, varmasti pörrää monenlaista väärällä tavalla uteliasta tälläkin mamma-palstalla.
ihminen on fiksu kun ei paljasta liikoja itsestään,moni vastaa joka ikiseen ns.galluppiin ja kertoo lähes kaiken.
minusta ala-ikäisistä lapsista ei pitäisi saada laittaa kuvia mihinkään yleisille nettisivuille
 
JONSERED Karhunkantaja
Minusta on kohteliasta kirjoittaa samalla nikillä ja kun se on rekisteröity, sitä ei niin helpolla varasteta. Ja minä otan samalla vastuun kirjoituksistani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Minusta on kohteliasta kirjoittaa samalla nikillä ja kun se on rekisteröity, sitä ei niin helpolla varasteta. Ja minä otan samalla vastuun kirjoituksistani.
Se on hyvä jos otat, kaikki ei nimittäin osaa ottaa
 

Yhteistyössä