MIKSI kukaan ei voinut kertoa??! *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Että antibioottikuurin aikana kannattaa syödä maitohappobakteereja...
Eilisestä asti olen ollut kuurilla, ja voi hitto tätä hajua.... xD

Mieskin sano yöllä kun tuli myöhemmin nukkumaan, että melkein silmiä kirveli se haju makkarissa ja oli meinannu mennä nukkumaan sohvalle...
Onneks kuitenkin osataan nauraa näille ilmavaivoille... mutta ei oo kivaa kyllä loppuunsa. Soitinkin ukolle että tuo maitohappoja töistä tullessaan, auttaakohan enää aloittaa niiden syömistä? ( 10 pvä. antibioottikuuri )

Eipä mulla muuta kuin että Raikasta Viikonloppua! =D

No ei ne maitohapot välttämättä auta, ja niissäkin monesti ohjeena, ettei ota ihan samaan aikaan sitten kun ottaa antibiootin.

Minuun ne ei ole koskaan vaikuttaneet, siis maitohapot.
Oireena ei kyllä ilmavaivat ole ollutkaan, vaan vatsa löysänä..

Alkuperäinen kirjoittaja h:
No ei ne maitohapot välttämättä auta, ja niissäkin monesti ohjeena, ettei ota ihan samaan aikaan sitten kun ottaa antibiootin.

Minuun ne ei ole koskaan vaikuttaneet, siis maitohapot.
Oireena ei kyllä ilmavaivat ole ollutkaan, vaan vatsa löysänä..

Ei minullakaan.. Paremmin on auttanut ab-piimä.. :)
Ja riittää kun ruoan kanssa on "muistanut"..

suosittelen muuten sit jatkamaan niiden maitohappojen syöntiä kuurin jälkeenkin. Ab tuhoaa sen verran reilusti sitä suoliston bakteerikantaa :)

Itse syön niitä muutenkin pitääkseni vastustuskyvyn hyvänä.

En ole kuulutkaan? EI mulla ainakaan mitään ilmavaivoja tule? Hiiva sitten tuleekin. Pyydän aina hiivalääkkeen antibioottireseptin kanssa sillä se pamahtaa niiden kanssa aina päälle.

Eipä tunnu vauvallakaan auttavan, huhhuh mille voikaan antibioottikakka haista! Jatketaan tippoja kuitenkin vielä kuurin jälkeenkin, jospa ne auttais siihen toipumiseen vaikkei mahavaivoihin autakaan.

Yhteistyössä