V
vierailija
Vieras
Syy:
voit vuokrata sitä autoa aina kun et itse tarvi ja siivota eri korvausta vastaan muiden sotkut
voit vuokrata sitä autoa aina kun et itse tarvi ja siivota eri korvausta vastaan muiden sotkut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö se ole sama asia onko ns. ylimääräinen on rahana vai tuotteena? Eräs tuttavani oli näreissään, kun ei saanut toimeentulotukea, koska tilillä oli säästössä rahaa. Hänen mielestään hänen olisi pitänyt saada pitää rahat, joita oli säästänyt pahan päivän varalle. Nyt oli se paha päivä, koska toimeentulotukea tarvitaan. Ap:llä ei ole rahaa säästössä pankissa vaan asuntoautossa ja nyt on niin paha päivä, että auto tarvitsee myydä, jos kerran tarvitaan toimeentulotukea.
Ja vaikka raha menee lainan lyhennykseen, niin sinun lainasi siinä lyhentyy, ei meidän muiden.
Mutta uskon silti, että alkuperäisessä kirjoituksessa kyseessä on hellekesän aivoja puurouttavan kuumuuden provotuotos.
Parin reissun takia pidätte sitä autoa? Koko muun ajan makaa tyhjän panttina. Kerro mulle paljon sen autovero on?Mietippä,jos olisit itse samassa tilanteessa.Sanoisitko lapsillesi sitten ensi kesänä,no joo nyt me ei tehdä mitään tänä kesänä.Kun ei ole rahaa. Ollaan vaan kotona/käydään puistossa/kirjastossa.Ja joo vanhin on teini,eikä enää mitään pikkulapsia.Tosi kiva kesäloma,varsinkin kun koko muuna vuotena ei ole reissailuun/maisemanvaihdokseen varaa.
Parin reissun takia pidätte sitä autoa? Koko muun ajan makaa tyhjän panttina. Kerro mulle paljon sen autovero on?
Kyllä täällä riittää kuule puuhaa,otsa hiessä painetaan.Töissä on paljon helpompaa.Että sanon vaan ha ha ha.Sanassakin sanotaan että otsasi hiessä pitää sinun leipäsi syömän. Eli jos ei ole valmis työskentelemään lastensa hyvinvoinnin eteen niin pitää hyväksyä se, että he elävät köyhemmän lapsuuden kuin ahkerampien vanhempien lapset.
Miksi aiotko maksaa sen autoveron?Parin reissun takia pidätte sitä autoa? Koko muun ajan makaa tyhjän panttina. Kerro mulle paljon sen autovero on?
En vaan auton omistaja joka on pa, mutta pitää omistaa. Sillä summalla maksaa muutaman hotelliyön tai useamman telttamajoituksenMiksi aiotko maksaa sen autoveron?
Mietippä,jos olisit itse samassa tilanteessa.Sanoisitko lapsillesi sitten ensi kesänä,no joo nyt me ei tehdä mitään tänä kesänä.Kun ei ole rahaa. Ollaan vaan kotona/käydään puistossa/kirjastossa.Ja joo vanhin on teini,eikä enää mitään pikkulapsia.Tosi kiva kesäloma,varsinkin kun koko muuna vuotena ei ole reissailuun/maisemanvaihdokseen varaa.
Joo eikä teillä varmaan ole varaa myöskään matkustella tms.?Jokainen valitsee itse joo,muttakun meillä ei ole varaa muuhun kuin tuohon matkailuun.Kyllä minäkin veisin mielelläni perheeni esim.kreikkaan,espanjaan tai malediiveille 3-4x.vuodessa,muttakun ei ole varaa viedä kertaakaan edes 10 vuodessa tai 15 vuodessa.Toiset kuluttaa yhteen lomaan tuon mitä meille tuo auto maksoi.