Miksi korvanreikiin tulee sisään semmoset patit ja miten ne saa pois?

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.

Siis tuota mitä on keloidiarvet? :o En ole koskaan kuullutkaan tuommosista.

Tässä Wikipedian tietoutta arvista. http://fi.wikipedia.org/wiki/Keloidi

Siskoni miehellä on kans keloidi-iho, joten arpia tulee tosi helposti. haluaisi tatuoinnin, muttei uskalla ottaa jos vaikka arpeutuukin pahasti. Miettikin joskus, et jos joku tatskaaja haluis vaikka kokeilla ihan pienen viivan tai muun alkuun ja sit katsois, et kuin paranee.

Mulla on nähtävästi taipumusta tuohon.

:o

Mulla on tatuointi on näennäisesti ihan siisti, mutta sormenpäillä kun koskee, tuntee selvästi tatuoinnin rajat.

ei hitto !!! olenkin ihmetellyt, miksi yli vuoden vanha tatuointini on edelleen koholla... no nyt selvisi !

Miulla on muutamassa 10 vuotta vanhassa tatuoinnissa osa ääriviivoista koholla, mut johtuu tosiaan siitä, et on hakattu liian syvään.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Voipi olla myös allergia-peräinen tuo vaiva, ap!

Tuo voikin olla ihan mahdollista muuten, en usko että ne on arpia koska mun mielestä ne häviää välillä ja nuo muut reiät on nyt parhaillaankin ihan normaalit.

Mulla on ittellä noita aina välillä, ja sit ne katoo. Luulen, että allergiaa ois. Mut mulla on kultaa noi korvikset aina, mitähän siinä ois allergisoivaa? Vejellä on kyllä "kulta" allergia. Tartteis varmaan googlata.

Mä en ole 8,5 vuoteen käyttänyt korviksia ja helposti sain viikonloppuna korviksen läpi siitä reiästä :o Ei siis kovin helposti umpeudu. Ja aina silloin tällöin saa olla puristelemassa sitä mätää sieltä :x

Alkuperäinen kirjoittaja Huom jatkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Voipi olla myös allergia-peräinen tuo vaiva, ap!

Tuo voikin olla ihan mahdollista muuten, en usko että ne on arpia koska mun mielestä ne häviää välillä ja nuo muut reiät on nyt parhaillaankin ihan normaalit.

Mulla on ittellä noita aina välillä, ja sit ne katoo. Luulen, että allergiaa ois. Mut mulla on kultaa noi korvikset aina, mitähän siinä ois allergisoivaa? Vejellä on kyllä "kulta" allergia. Tartteis varmaan googlata.

Mullakin suurin osa on kultaa mutta pieniä hetkiä saatan käyttää muitakin et vois johtua ihan siit. Mietin sitäkin et jos niihin pääsee jokin pöpö tai muu juttu sillon kun vaihtaa koruja vaikka puhdistankin noita paljon.

Yhteistyössä