Miksi keskustelut tyssäävät palstalla

• Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti
"eräs"
Onko kellään muulla samaa? Olen huomannut, että aika usein ketjut johon kommentoin niin tyssäävät siihen eikä kukaan kirjoita monestikaan minun jälkeeni.

Mielestäni ilmaisen asiani selkeästi ja ymmärrettävästi. Eikö vain kommenttini vaan satu kiinnostamaan ketään sillä hetkellä tai keskustelu on jo loppuun koluttu?

"vieras"
Jos on kirjoittanut kommentit johon ketään ei vastaa, on todennäköisesti kirjoittanut niin "hyvän" kommentit, johon nämä palstan idiootit, jotka yrittävät keksiä joka asiaan jotain negatiivista, eivät osaa sanoa mitään.

Olen ainakin huomannut.

Tai kommentti on ollut vaan tylsä tai sitten liian pitkä, ettei ole jaksettu lukea.

"vieras"
Ja nykyään on usein niin, että palstan uudet friikit kirjoittelee ketjuun niin paljon sairasta kamaa, että kiinnostus lopahtaa ennen kuin alkaakaan. Vaikka siellä välissä (tai lopussa) olis asiallisia kommentteja, niin usein ne ketjut ei saa tuulta purjeisiinsa, kun tyypit käy huutelemassa siellä omiaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28085486]Ja nykyään on usein niin, että palstan uudet friikit kirjoittelee ketjuun niin paljon sairasta kamaa, että kiinnostus lopahtaa ennen kuin alkaakaan. Vaikka siellä välissä (tai lopussa) olis asiallisia kommentteja, niin usein ne ketjut ei saa tuulta purjeisiinsa, kun tyypit käy huutelemassa siellä omiaan.[/QUOTE]

Jo AV:n kummajaiset tosiaan sais ryömiä sinne omaan koloonsa.

Riippuu joskus myös kellonajasta.
Itse käyn täällä ylensä silloin kun suurin osa muista nukkuu, ja luen sivuja eteenpäin joskus kymmeniä, jolloin tulee vastattua johonkin ketjuun josta aktiivinen keskustelu on käyty jo joskus paljon aiemmin (eikä silloin aamuyöllä kun itse siihen vastaan)...

Me commentkillerit osataan olla liian perusteellisia vastauksissamme, eikä kenellekään jää enää mitään lisättävää - tai sitten olemme vain niin helvetin tylsiä, ettei ketään enää kiinnosta keskustella. Toki on mahdollista myös se, että keskustelu on jo muutenkin käsitelty loppuun.

Yhteistyössä