"Mimmu"
minusta on vähän hassua, kun päivitykset ovat tyyliä "aamukahvia", "jos sitä päiväkahvit", "keittäisikö taas kahvia"..juu juu, tuli selväksi että siellä tykätään kahvista! :headwall:
No sinähän se hyvä emäntä oletkin Et edes vieraillesi tarjoa kahvia illallisen päätteeksi? Ilmeisesti siksi että sinä et juo, mutta hyviin tapoihin se silti kuuluu. Eikö äitisi ole sitä opettanut?Olen tainnut laittaa kahvit tulemaan muille elämäni aikana 2-3 kertaa.
mie olin jopa 24 kun ekan kerran ja vikan kerran maistoin kaffetta YÖKJos minä joskus keittäisin kahvia, se saattaisi ollakin Facebookissa mainitsemisen arvoista. Olen tainnut laittaa kahvit tulemaan muille elämäni aikana 2-3 kertaa. Itse maistanut kahvia joskus 12-vuotiaana viimeksi.
Esimerkiksi?Mun päivitykset ainakin sais monille karvat pystyyn
Mä kyllä elvistelen sillä kun mun mies hemmottelee muaAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27830291:joo.
puuttuu emäntägeeni (synnynnäinen vamma ) ja ukkorakas täällä keittelee aina kahvit... ja : minkälaiset kahvit!
Toi lenkillä käyminen ei kyllä minun tapauksessani mitään luksuselvistelyä ole, pikemminkin päinvastoin. Siitä ei kyllä pysty olemaan kateellinen, paitsi tietysti jos on liikuntakykynsä menettänyt.