miksi kerrotte facebookissa, aina kun keitätte kahvia?

  • Viestiketjun aloittaja "Mimmu"
  • Ensimmäinen viesti
"Mimmu"
minusta on vähän hassua, kun päivitykset ovat tyyliä "aamukahvia", "jos sitä päiväkahvit", "keittäisikö taas kahvia"..juu juu, tuli selväksi että siellä tykätään kahvista! :headwall:
 
"kuikka"
tai sitten kuvataan KAIKKI siis ihan kaikki : mitä tänään syötiin (lasagnea) ja millä eilen herkuteltiin (kuva juhlapöydästä) ja mitä koira saikaan joululahjaksi(luun)


ÄÄÄÄRRRRRRRRRSYTTÄVÄÄÄ!
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
[QUOTE="vieras";27827328]No sinähän se hyvä emäntä oletkin :D Et edes vieraillesi tarjoa kahvia illallisen päätteeksi? Ilmeisesti siksi että sinä et juo, mutta hyviin tapoihin se silti kuuluu. Eikö äitisi ole sitä opettanut?[/QUOTE]

Mulla on monta vuotta vanha keitin jolla on keitetty kahvia viimeksi yli neljä vuotta sitte ja sais heittää kyllä menemään koko keittimen. Uutta keitintä en osta vain sen takia, että ehkä kerran vuodes olis joku tää jolle keittää kahvia.
 
[QUOTE="heh";27827392]Esimerkiksi? :D

Taidan tahtoa sut jo mun facekamuksi kohta tolla perusteella!!! :D :D[/QUOTE]

"Oho, mahdoinkohan mä nyt löytää taas neulomisen nautinnon? Olis kiva saada nuo keskeneräisetkin valmiiksi :)" Tässä viimoisin
 
pirkkol
No eikö tuo nyt ole juuri se sopivan neutraali päivitys, jonka ei pitäisi ärsyttää ketään? Toisin kuin ne (hienostelu)ruoanlaitot, lenkillä ja kuntosalilla käynnit, ja lähes kaikki muukin.
Kaikki osaavat keittää kahvia, ja kaikilla on siihen voimia, varaa, ja mahdollisuus. Ei pitäs käydä kateeksi kellään.
 
[QUOTE="vieras";27827328]No sinähän se hyvä emäntä oletkin :D Et edes vieraillesi tarjoa kahvia illallisen päätteeksi? Ilmeisesti siksi että sinä et juo, mutta hyviin tapoihin se silti kuuluu. Eikö äitisi ole sitä opettanut?[/QUOTE]

Onhan tuossa tuo mies, joka osaa keittää vähän paremmat sumpit. Ja osaa nuo vieraatkin laittaa vaikka keittimen päälle jos se nyt siitä on kiinni. Enpä kyllä ole mitään illallisiakaan kavereille järjestänyt, paska emäntä siis. Pitäisi varmaan emäntäkouluun mennä opettelemaan tuollaisia naissukupuolen välttämättömiä taitoja.
 
joo.
:LOL:

puuttuu emäntägeeni (synnynnäinen vamma :( ) ja ukkorakas täällä keittelee aina kahvit... ja :p: minkälaiset kahvit!

Toi lenkillä käyminen ei kyllä minun tapauksessani mitään luksuselvistelyä ole, pikemminkin päinvastoin. Siitä ei kyllä pysty olemaan kateellinen, paitsi tietysti jos on liikuntakykynsä menettänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27830291:
joo.
:LOL:

puuttuu emäntägeeni (synnynnäinen vamma :( ) ja ukkorakas täällä keittelee aina kahvit... ja :p: minkälaiset kahvit!

Toi lenkillä käyminen ei kyllä minun tapauksessani mitään luksuselvistelyä ole, pikemminkin päinvastoin. Siitä ei kyllä pysty olemaan kateellinen, paitsi tietysti jos on liikuntakykynsä menettänyt.
Mä kyllä elvistelen sillä kun mun mies hemmottelee mua :)
 
lady edith
No siitä näkee, että kyseisellä kahvinjuojalla ei ole elämässään juuri muuta raportoitavaa. Itseäni enemmänkin häiritsee facebookissa koiraihmiset, jotka koiransa sairastuessa luettelee koiranpaskaa myöten asiat toisten näkyville.. kiinnostavaa, yäh.. Ja sitten nämä uudet äidit, varsinkin ekan muksunsa vanhemmilla päivillä hankkineet jotka heräävät joka aamu ah niin ihanaan aamuun jolloin aina aurinko paistaa ja lapsi syö ja paskoo ja hymyilee ja nukkuu.. ja just ihan kauheesti kiinnostaa, mutta annas olla kun postaat jotain omasta elämästä johon kuuluu tappelua teinien kanssa niin jo ollaan ymmyrkäisenä ihmeestä, että ei meillä vaan noin tule sitten olemaan.. HAH, odotakaas vaan! Ja sit toisilla raportoimisen arvoinen asia tuntuu olevan vaan töihin taikka ryyppäämään, näitä vuorotellen. No tietää ainakin missä on ja vaikuttaa. Ja sit eräät umpirakastuneet postaa kaiken aikaa kuka keitti tänä aamuna kahvia ja kenelle, tai oh my god jos saikin kahvin lisöks jotain muuta! Eniten pidän muutamista henkevistä ystävistäni, joiden humoristisista päivityksistä saa koko päiväksi ajateltavaa.
 
"hei"
keitin just aamukahvit, pitääkin mennä päivittää facee :D Ei ollu tullu aikaisemmin milee,mut kiva ku sanoit,et sekin vois päivittää :D Normisti olen vainlaittanut,et kakattaa tai pissattaa ja sit joskus myös siitä kuvaa :)
 
[QUOTE="kuikka";27827308]tai sitten kuvataan KAIKKI siis ihan kaikki : mitä tänään syötiin (lasagnea) ja millä eilen herkuteltiin (kuva juhlapöydästä) ja mitä koira saikaan joululahjaksi(luun)


ÄÄÄÄRRRRRRRRRSYTTÄVÄÄÄ![/QUOTE]

Mikä siinä ärsyttää?
 

Yhteistyössä