O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:säästää rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:sori en löydä yhtään minulle sopivaa syytä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mua omatunto kolkuttaa aina, jos käytän ees ehen kertiksen, heti tulee mieleen se kauhea vaippavuori kaatopaikalla!
Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:tuo roskiksen tosi hidas täyttyminen on kyllä yks niistä hyvistä syistä jonka konkreettissesti huomaa kun käyttää kestoja, ennen helpostikin piti tyhjätä kerran päivään nyt menee useampi päivä ennen kun pitää roskia viedä. meillä osa kestoillaan![]()
![]()
ja ne pyykkikulut on kyllä aika minimaalista jos vaipat pyörii samassa muiden pyykkien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mulla suurin esto kestoissa on se jumalaton pyykkivuori. Miten ihmeessä nekin vielä ehtii?
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mulla suurin esto kestoissa on se jumalaton pyykkivuori. Miten ihmeessä nekin vielä ehtii?
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mulla suurin esto kestoissa on se jumalaton pyykkivuori. Miten ihmeessä nekin vielä ehtii?[/quote
minusta pyykkäyksessä suurin työ on viikaamisessa ja kestoja ei tarvitse viikata (jollei käytä harsoja - taitella ). meillä on sellainen iso pyykkikori tuolla terassilla jossa on sellainen iso kankainen pyykkipussi, sinne ku nakkaa vaipat ja työntää koneeseen ja siitä kuivumaan, niin ei siinä oo kovin suuri vaiva..