Miksi kaveri ei ymmärrä,etten vaan millään JAKSA miettiä PartyLite-kutsuja!!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen tytön äiti-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä oon kyl Tupperikutsut luonani antanut pitää,oli niin kätevä emännänlahja :D
Mut en tykkää noista Partylite-hommista,joten niitä en luokseni halua..Sääli vaan,että Tupperi-kaverini muutti kauas pois,eikä voi tulla kutsuja pitämään,ois kiva taas järkätä yhet :)

Mistä päin olet? Jos et toista esittelijää tiedä niin ota yhteyttä vaikka tukkuusi tai käy täyttämässä tw:n sivuilla kaavake jonka perusteella sinuun otetaan yhteyttä
Voit laittaa mulle yvtä jos haluat
 
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Mun mielestä ne on ihania, ja jos on aikaa ja energiaa, ni niitä saa paljon halvemmalla, kun emännöi kutsut (itsekin 1-2 kertaa vuodessa). Mutta ei ketään saa pakottaa.

Laita mulle yv:nä sähköpostiosoitteesi niin pistän sulle liitetiedostona huhtikuun tarjoukset jos vielä haluut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen Kirahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Mun mielestä ne on ihania, ja jos on aikaa ja energiaa, ni niitä saa paljon halvemmalla, kun emännöi kutsut (itsekin 1-2 kertaa vuodessa). Mutta ei ketään saa pakottaa.

Laita mulle yv:nä sähköpostiosoitteesi niin pistän sulle liitetiedostona huhtikuun tarjoukset jos vielä haluut.

Laitoin jo huldalle, mut ootko sä Satakunnasta? Kun hulda asuu "aika" kaukana ja mun vakkari-täti on hoitovapaalla (ja oinen varteenotettava vaihtoehto on äitiyslomalla). Haluisin heinähulinoilla kutsut pitää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen Kirahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Mun mielestä ne on ihania, ja jos on aikaa ja energiaa, ni niitä saa paljon halvemmalla, kun emännöi kutsut (itsekin 1-2 kertaa vuodessa). Mutta ei ketään saa pakottaa.

Laita mulle yv:nä sähköpostiosoitteesi niin pistän sulle liitetiedostona huhtikuun tarjoukset jos vielä haluut.

Laitoin jo huldalle, mut ootko sä Satakunnasta? Kun hulda asuu "aika" kaukana ja mun vakkari-täti on hoitovapaalla (ja oinen varteenotettava vaihtoehto on äitiyslomalla). Haluisin heinähulinoilla kutsut pitää.

Hyvinkäällä asustan, eli ei ihan near by Satakuntaa, harmi. Enkä muistilokeroitani kaivelemallakaan nyt muista ketään PL-ihmistä sieltä. Kesällä tulen kyllä varmaan Turussa käymään, mutta onkohan se nyt sielläpäinkään missä sinä asut? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen Kirahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen Kirahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Mun mielestä ne on ihania, ja jos on aikaa ja energiaa, ni niitä saa paljon halvemmalla, kun emännöi kutsut (itsekin 1-2 kertaa vuodessa). Mutta ei ketään saa pakottaa.

Laita mulle yv:nä sähköpostiosoitteesi niin pistän sulle liitetiedostona huhtikuun tarjoukset jos vielä haluut.

Laitoin jo huldalle, mut ootko sä Satakunnasta? Kun hulda asuu "aika" kaukana ja mun vakkari-täti on hoitovapaalla (ja oinen varteenotettava vaihtoehto on äitiyslomalla). Haluisin heinähulinoilla kutsut pitää.

Hyvinkäällä asustan, eli ei ihan near by Satakuntaa, harmi. Enkä muistilokeroitani kaivelemallakaan nyt muista ketään PL-ihmistä sieltä. Kesällä tulen kyllä varmaan Turussa käymään, mutta onkohan se nyt sielläpäinkään missä sinä asut? :)

Ei oo, mut Porin Jazzit onpi aika lailla liki...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen Kirahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen Kirahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Mun mielestä ne on ihania, ja jos on aikaa ja energiaa, ni niitä saa paljon halvemmalla, kun emännöi kutsut (itsekin 1-2 kertaa vuodessa). Mutta ei ketään saa pakottaa.

Laita mulle yv:nä sähköpostiosoitteesi niin pistän sulle liitetiedostona huhtikuun tarjoukset jos vielä haluut.

Laitoin jo huldalle, mut ootko sä Satakunnasta? Kun hulda asuu "aika" kaukana ja mun vakkari-täti on hoitovapaalla (ja oinen varteenotettava vaihtoehto on äitiyslomalla). Haluisin heinähulinoilla kutsut pitää.

Hyvinkäällä asustan, eli ei ihan near by Satakuntaa, harmi. Enkä muistilokeroitani kaivelemallakaan nyt muista ketään PL-ihmistä sieltä. Kesällä tulen kyllä varmaan Turussa käymään, mutta onkohan se nyt sielläpäinkään missä sinä asut? :)

Ei oo, mut Porin Jazzit onpi aika lailla liki...


Harmi että oot noin kaukana :(
Kandeisko sun soittaa Party Liten konttoriin ja kysästä kosulttiapua sieltäpäin, joku varmasti tulee mielellään. Nro on 09-8496 4199 arkisin.
 
Pary Lite-tuotteet on kauniita, siitä ei pääse mihinkään. Mutta kenenkään ei ole pakko yhtään minkään syyn vuoksi alkaa kutsuja emännöimään; ei PartyLiten eikä minkään muunkaan firman.Oon emännöinyt useita erilaisia juttuja, mutta oli aika jolloin en jaksanut enkä halunnut olla emäntänä. Nyt on taas sellainen aika että en jaksa enkä edes ehtisi laittaa kutsuja kotona pystyyn. Toki menen kutsuille jos kutsutaan ja se muuten omaan tiukkaan aikatauluuni sopii.
Sen tähden ei saisi kukaan loukkaantua, että ei halua esittelyä kotiinsa tai halua/voi tulla toisen kutsuille.
 

Yhteistyössä