Slups.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Mä kadehdin kaikkia naisia, kun niillä on tissit omasta takaa
Slups.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Mä kadehdin kaikkia naisia, kun niillä on tissit omasta takaa
Ja mä taas muistan kasvoja, mutta en niiden omistamia nikkejäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä en muista miltä kukakin näyttää vaik kuvia olenkin nähnyt. tai joo.. turkilmas taitaa olla ainut jonka edes jotenkuten muistan.
mä muistan kyllä nikkejä.. oikeiden nimien muisti on sitten suoraan sieltä. mun palsta muisti siis toimii päinvastoin kuin miten se toimii irl.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ja mä taas muistan kasvoja, mutta en niiden omistamia nikkejäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä en muista miltä kukakin näyttää vaik kuvia olenkin nähnyt. tai joo.. turkilmas taitaa olla ainut jonka edes jotenkuten muistan.
No ei tietenkään . Mä taas tungen lärviäni milloin tällingissä ja milloin meikittömänä ja syvästi ihmettelen jos joku erehtyy nätiksi kehumaan .Alkuperäinen kirjoittaja juuei:täällä palstalla käy joskus yks harmaileva tyyppi, joka tietää minkä näköinen mä olen. Ja Miikulin olen tavannut. Eli kukaan muu ei tiedä mun pärstää. Todistaako se, että en ole laittanuut tänne kuvaani sen, että olen ruma?
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:täällä palstalla käy joskus yks harmaileva tyyppi, joka tietää minkä näköinen mä olen. Ja Miikulin olen tavannut. Eli kukaan muu ei tiedä mun pärstää. Todistaako se, että en ole laittanuut tänne kuvaani sen, että olen ruma?
Kadehtivat vai pelkäävät kauneutta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jo se, että yleensä kauniilla ihmisillä on heikko itsetunto, todistaa sen valtavan kateuden ja vihan heitä kohtaan.
Kyllähän sen näkee koulujen vanhempainilloissa ja muissa, että rumille tytöille suodaan mielellään joku hymytyttöpatsas, ruman tytön suodaan saavan palkintoja ennemmin kuin kauniin. Se on vaan liikaa, että vielä kaunis ja vielä jotain muut apäälle.
Rumat tuntuvat jotenkin vaarattomilta. NÄkee äitien ilmeistä, että joo, kiva, kaikki hyvin, kun joku ruma saa huomion luokassa tai sen palkinnon. Jos kaunis tyttö haluaisi koko ajan puhua pälpättää, ei olisi ilmeet samat. Niin se vaan menee. '
Naiset kadehtivat kauneutta.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:täällä palstalla käy joskus yks harmaileva tyyppi, joka tietää minkä näköinen mä olen. Ja Miikulin olen tavannut. Eli kukaan muu ei tiedä mun pärstää. Todistaako se, että en ole laittanuut tänne kuvaani sen, että olen ruma?
Eiko mun systeri. Joka ei ole Miikuli.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:täällä palstalla käy joskus yks harmaileva tyyppi, joka tietää minkä näköinen mä olen. Ja Miikulin olen tavannut. Eli kukaan muu ei tiedä mun pärstää. Todistaako se, että en ole laittanuut tänne kuvaani sen, että olen ruma?
Öö.... mutta toihan kuulosti siltä että miikuli olisi se harmaileva ja sitä mä en usko.
Just näin..Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jaa en tiedä. Mä voin kyllä vannoa että en kadehdi. Kovin tykkään katsella kauniita naisia ja ihailla sitä kauneutta, naisellisuutta, tyylikkyyttä...mikä sitten onkin SE juttu naisessa.
Mutta kyllä mä ärsyynnyn semmoisista wannabeeprettyistä, jotka suureen ääneen itse kehuskelevat kauneudellaan. Harvemmin edes ovat, mutta vaikka olisivatkin, niin omissa silmissä kyllä kauneus rapistuu.
Mulla on ystäväpiirissäni useampikin oikein kaunis nainen. Ja kaikki ovat semmoisia vaatimattomia eivätkä pidä suurta meteliä itsestään. Eikä tietty kuulukaan. Mutta heitä, kuten muitakin kaltaisiaan naisia katselen kyllä vallan mielelläni .
Pointti: mä luulen että useimmat on samanlaisia kuin mä. Kun joku leveilee millä tahansa erinomaisuudellaan, niin tulee ehkä tarve palauttaa leveilijä maan pinnalle. Ehkä se koetaan virheellisesti kateudeksi?