Miksi Katsomo ei enää toimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28938738]Kyllä mulla toimii.[/QUOTE]

Mulla ei. Siks kysyinki tuota et miten tuo tarkistetaan että firefoxia ei estetä? vai tarkoittaako tuo et mikään sivu ei toim firefoxilla sitten. Muut sivut siis ei takkua vain katsomo.

[QUOTE="a p";28938862]Mulla ei. Siks kysyinki tuota et miten tuo tarkistetaan että firefoxia ei estetä? vai tarkoittaako tuo et mikään sivu ei toim firefoxilla sitten. Muut sivut siis ei takkua vain katsomo.[/QUOTE]

Ootko kokeillut jotain muuta selainta?

[QUOTE="a p";28938862]Mulla ei. Siks kysyinki tuota et miten tuo tarkistetaan että firefoxia ei estetä? vai tarkoittaako tuo et mikään sivu ei toim firefoxilla sitten. Muut sivut siis ei takkua vain katsomo.[/QUOTE]

Oletko testannut aukeaako mikään sivu firefoxilla?

Olisko ollu virushyökkäys syynä. Oli ollut viikonlopun suljettuna.

[QUOTE="vieras";28939003]Mulla ei silloin toimi, jos nettiyhteys käy liian hitaalla. Muita sivuja saan silloinkin auki.[/QUOTE]

Ok. voi olla syynä kun täällä korvessa asutaan ja yhteydet on väliin mitä on. Pitää vissiin taas testata tuo nopeus kun ei vähään aikaan oo tullu testattua kun muut sivut toiminu kohtuudella.

STT

Useat suomalaiset yritykset ovat joutuneet verkkohyökkäysten kohteeksi, kertoo Viestintävirasto.

Suurin osa verkkohyökkäyksistä on kohdistunut mediataloihin. Hyökkäyksiä tehtiin viime viikolla ja viikonloppuna.

Esimerkiksi MTV3:n katsomo.fi-palvelussa oli ajoittain katkoksia verkkohyökkäysten takia.

Viestintäviraston mukaan hyökkäykset kohdistuivat eri operaattoreiden verkoissa sijaitseviin palveluihin. Hyökkäyksissä hyödynnettiin muun muassa chargen-palvelua väärentämällä lähetettyjen pakettien lähdeosoitetta.

Viestintävirasto analysoi hyökkäyksiä yhdessä operaattoreiden ja palveluntarjoajien kanssa.