miksi kastelli talO?

  • Viestiketjun aloittaja millamagia
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 22:03 aijaa kirjoitti:
markkinointi menny perille.ihmiset ovat mainonnan uhreja.
me kun alotettiin rakentaan, pyydettiin tarjouksia mm jukkatalo ja kastelli. kun hinnoissa oli eroa melkein 20te kastellin hyväksi, ei tarvinu miettiä kumpi valitaan. ja itse tehdään sähkötöitä lukuunottamatta kaikki.
 
Me ei tehty päätöstä sen takia että kun se nyt on kastelli se on saatava vaan kun käytiin taloesittelyissä niin se vaan oli se meidän valinta. Kun astuttiin sisälle niin heti oli sellanen olo mulla ja miehelläni että tultiin kotiin =)
Muissa taloesittelyissä sitä fiilistä ei tullut. Ja muutenkin tykättin heidän työnlaadusta ja hinnatkin ovat kohdillaan. Ollaan vasta tontti varattu mut talo ollaan jo valittu mikä sinne rakennutetaan eli kastellin talo.
 
me ollaan kilpailutettu 6 talofirmaa ja 5 saatu hinta ja kaikissa sama pohjaratkaisu meidän omien piirustuksen mukaan. Niin kastellilta tulee vaan halvin hinta vielä odotetaan Jetan hintaa.
Mutta parhaimmillaan hintaeroa on 16t? samalla toimitus sisällöllä :)
Eli sen takia valitaan todennäköisesti kastelli :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:24 joojoo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 22:03 aijaa kirjoitti:
markkinointi menny perille.ihmiset ovat mainonnan uhreja.
me kun alotettiin rakentaan, pyydettiin tarjouksia mm jukkatalo ja kastelli. kun hinnoissa oli eroa melkein 20te kastellin hyväksi, ei tarvinu miettiä kumpi valitaan. ja itse tehdään sähkötöitä lukuunottamatta kaikki.

Näin myös meillä, noin 20 tuhatta olisi jukka-talo samoin jetta-talo ollut kalliimpi kuin kastelli, jonka valitsimme.
talotoimitus on kolmen viikon päästä, sähkötyöt ja lvi-työt tekevät suvussa löytyvät osaajat, muuten pyritään tekemään itse.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:02 VIERAS kirjoitti:
KASTELLI ON HYVÄ SELLAISILLE JOTKA OSAAVAT ITSE TEHDÄ EDES JONKIN VERRAN.LAATU ON HYVÄ, SAMOIN ULKONÄKÖ JA HINTAKIN SUHT KOHDILLAAN...NÄILLÄ TALOILLA ARVO PYSYY TOISIN KUIN JOILLAKIN VALMISTALOILLA! :LOL:
Toi on totta, ei kannata valita kastelllia jos ei vasara pysy kädessä. Meille tuli kastellitalo viikolla 10/2006 ja pojat laitto vaan rungon pystyyn. Ollan asuttu jo marraskuusta asti siälä. =)
 


Näin myös meillä, noin 20 tuhatta olisi jukka-talo samoin jetta-talo ollut kalliimpi kuin kastelli, jonka valitsimme.
talotoimitus on kolmen viikon päästä, sähkötyöt ja lvi-työt tekevät suvussa löytyvät osaajat, muuten pyritään tekemään itse.
[/quote]

Mä luulin et Jukka talo olisi kalliimpi? Jetta talo vaikuttaa "kämäselle"....
 
muuten
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:02 VIERAS kirjoitti:
KASTELLI ON HYVÄ SELLAISILLE JOTKA OSAAVAT ITSE TEHDÄ EDES JONKIN VERRAN.LAATU ON HYVÄ, SAMOIN ULKONÄKÖ JA HINTAKIN SUHT KOHDILLAAN...NÄILLÄ TALOILLA ARVO PYSYY TOISIN KUIN JOILLAKIN VALMISTALOILLA! :LOL:
Kastellikin tekee valmistaloja, nämä uudet ValmisKastellit :/

Mua tosin epäilyttää tuo väite, että jonkun amatöörin kasaama olisi sitten ainoa arvonsa säilyttävä. Valmistalosta saa varmasti laadukkaan kun palkkaa hyvän ja työnsä hoitavan rakennusvalvojan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 07:19 pinpelipom kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:02 VIERAS kirjoitti:
KASTELLI ON HYVÄ SELLAISILLE JOTKA OSAAVAT ITSE TEHDÄ EDES JONKIN VERRAN.LAATU ON HYVÄ, SAMOIN ULKONÄKÖ JA HINTAKIN SUHT KOHDILLAAN...NÄILLÄ TALOILLA ARVO PYSYY TOISIN KUIN JOILLAKIN VALMISTALOILLA! :LOL:
Toi on totta, ei kannata valita kastelllia jos ei vasara pysy kädessä. Meille tuli kastellitalo viikolla 10/2006 ja pojat laitto vaan rungon pystyyn. Ollan asuttu jo marraskuusta asti siälä. =)

Höh! Meillä ei vasara pysy kädessä ja valittiin Kastelli. Palkattiin urakkamiehet tekemään talo valmiiksi asti ja ollaan tyytyväisiä!
 
jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:06 mä kirjoitti:
Näin myös meillä, noin 20 tuhatta olisi jukka-talo samoin jetta-talo ollut kalliimpi kuin kastelli, jonka valitsimme.
talotoimitus on kolmen viikon päästä, sähkötyöt ja lvi-työt tekevät suvussa löytyvät osaajat, muuten pyritään tekemään itse.
voiko näitä keskenään edes verrata, vaikka kuinka olisi pohjapiirustus samanlainen? Kastelliahan kasataan viikko tolkulla ja mikä on valmiusaste ja mitä tulee paketin mukaan tarpeiksi? Jukka nousee sateelta suojaan kolmessa päivässä ja peruspaketissakin on jo paljon rakennustarpeita mukana.

Meillä kävi kyllä toisin päin. Kastelli jäi nimittäin kalliimmaksi, eikä toimitussisältökään tyydyttänyt.
 

Yhteistyössä