me kun alotettiin rakentaan, pyydettiin tarjouksia mm jukkatalo ja kastelli. kun hinnoissa oli eroa melkein 20te kastellin hyväksi, ei tarvinu miettiä kumpi valitaan. ja itse tehdään sähkötöitä lukuunottamatta kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 22:03 aijaa kirjoitti:markkinointi menny perille.ihmiset ovat mainonnan uhreja.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:24 joojoo kirjoitti:\me kun alotettiin rakentaan, pyydettiin tarjouksia mm jukkatalo ja kastelli. kun hinnoissa oli eroa melkein 20te kastellin hyväksi, ei tarvinu miettiä kumpi valitaan. ja itse tehdään sähkötöitä lukuunottamatta kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 22:03 aijaa kirjoitti:markkinointi menny perille.ihmiset ovat mainonnan uhreja.
Toi on totta, ei kannata valita kastelllia jos ei vasara pysy kädessä. Meille tuli kastellitalo viikolla 10/2006 ja pojat laitto vaan rungon pystyyn. Ollan asuttu jo marraskuusta asti siälä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:02 VIERAS kirjoitti:KASTELLI ON HYVÄ SELLAISILLE JOTKA OSAAVAT ITSE TEHDÄ EDES JONKIN VERRAN.LAATU ON HYVÄ, SAMOIN ULKONÄKÖ JA HINTAKIN SUHT KOHDILLAAN...NÄILLÄ TALOILLA ARVO PYSYY TOISIN KUIN JOILLAKIN VALMISTALOILLA!
Kastellikin tekee valmistaloja, nämä uudet ValmisKastellit :/Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:02 VIERAS kirjoitti:KASTELLI ON HYVÄ SELLAISILLE JOTKA OSAAVAT ITSE TEHDÄ EDES JONKIN VERRAN.LAATU ON HYVÄ, SAMOIN ULKONÄKÖ JA HINTAKIN SUHT KOHDILLAAN...NÄILLÄ TALOILLA ARVO PYSYY TOISIN KUIN JOILLAKIN VALMISTALOILLA!
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 07:19 pinpelipom kirjoitti:\Toi on totta, ei kannata valita kastelllia jos ei vasara pysy kädessä. Meille tuli kastellitalo viikolla 10/2006 ja pojat laitto vaan rungon pystyyn. Ollan asuttu jo marraskuusta asti siälä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:02 VIERAS kirjoitti:KASTELLI ON HYVÄ SELLAISILLE JOTKA OSAAVAT ITSE TEHDÄ EDES JONKIN VERRAN.LAATU ON HYVÄ, SAMOIN ULKONÄKÖ JA HINTAKIN SUHT KOHDILLAAN...NÄILLÄ TALOILLA ARVO PYSYY TOISIN KUIN JOILLAKIN VALMISTALOILLA!
voiko näitä keskenään edes verrata, vaikka kuinka olisi pohjapiirustus samanlainen? Kastelliahan kasataan viikko tolkulla ja mikä on valmiusaste ja mitä tulee paketin mukaan tarpeiksi? Jukka nousee sateelta suojaan kolmessa päivässä ja peruspaketissakin on jo paljon rakennustarpeita mukana.Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:06 mä kirjoitti:Näin myös meillä, noin 20 tuhatta olisi jukka-talo samoin jetta-talo ollut kalliimpi kuin kastelli, jonka valitsimme.
talotoimitus on kolmen viikon päästä, sähkötyöt ja lvi-työt tekevät suvussa löytyvät osaajat, muuten pyritään tekemään itse.