Miksi KAIKKI muut on raskaana, paitsi minä?

En mä tosin edes haluaisi olla raskaana. Varmaankaan. Mutta silti.

Edellispäivä sain "olen raskaana!" puhelun...seuraava tuli heti seuraavana päivänä, eli eilen. Saas nähdä kuka tänään moisen puhelun soittaa.

Hassua, miten lähipiirin vauvauutiset saa taas sitä omaakin mieltä sen lapsiluvun suhteen horjumaan. Misään nimessä (tai ehkä sittenkin?) en halua lasta NYT, mutta ehkä mä haluaisin muutaman vuoden päästä. Ja silloin ei sitten tietenkään KUKAAN ole raskaana ja mä olen ihan yksin mahani kanssa ja blaa blaa.

Jotta tällasta tänään.

kahvikirahvi
Mäkään en oo raskaana mutta haluaisin kyllä kovasti. Mäkin joudun sitten oleen yksin raskaana kunhan tärppää, mutta saanpahan kaiken raskaushuomion sitten itselleni ja tulevalle mahallani eikä KUKAAN voi viedä mun huomiota omilla raskausjutuillaa, muahahahahaaa!

"vieras"
Aika moni tuttu oottaa ja itekki tahtosin jo yrittää alotuksen. On vaan niin monta rautaa tulessa että ei millään tänä vuonna kaipais mitään ylimääräisiä pahoinvointeja ja väsymystä.

[QUOTE="vieras";27086379]Aika moni tuttu oottaa ja itekki tahtosin jo yrittää alotuksen. On vaan niin monta rautaa tulessa että ei millään tänä vuonna kaipais mitään ylimääräisiä pahoinvointeja ja väsymystä.[/QUOTE]

Ihanasti meni senat sakaisin :D "yrittää alotuksen" :D

mulle ja
Mun tutuista 9 odottaa ja yks niistä odottaa kaksosia...
Itsellä vauvakuume, mutta vielä tässä vähän himmaillaan, ei mitään paniikkia kun kaksi jo on ja sinänsä riittävät mainiosti jos ei kolmatta suoda.

Lähipiirissä kukaan ei ole raskaana, mutta palstalla nämä onko tämä plussa kuvat, saavat itselle honkun käsittämättömän halun pissiä tikkuun ja bongata se plussa. En varmaan juuri tähän elämän tilanteeseen vauvaa halua ja raskauskin on ihan kamalaa, mutta...

Yhteistyössä