V
vierailija
Vieras
Suomessa olisi paljon helpompaa, kun kaikki tekisivät, kuten Persut. Päättää vaan, että nyt ollaan miljonäärejä ja alkaa ajamaan omia asioitaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jokaisen pitäisi ajaa omia asioitaan mutta jos on henkisesti köyhä ei homma onnistu.
niimpä, omien asioiden ajaminen luonnaa fiksuilta paremmin kuin tymiltäJokaisen pitäisi ajaa omia asioitaan mutta jos on henkisesti köyhä ei homma onnistu.
niimpä, omien asioiden ajaminen luonnaa fiksuilta paremmin kuin tymiltä
Näkyykö sinussa?Siksi tämä ei näykään sinussa ja sinua ihailevassa "tymässä" palstatyypissä.
Köyhät ovat köyhiä koska köyhät ovat tyhmiä.
Mitä tehdään näille köyhille ja tyhmille?
Voisiko Kokoomus ja Perussuomalaiset tehdä jonkinlaisen aloitteen, että rikkaat ja älykkäät saavat lisää verohelpotuksia mikäli saa tapetuksi riittävästi (3-5 ? /RikasÄlykäs) köyhiä ja tyhmiä?
Eikä oikeastaan tarvitse edes tappaa kun kuolevat ihan itsestään.
Olisi pelkkää säästöä ja saksimista, sillä
Ei tarvita julkista terveydenhuoltoa, ei vammaishoitolaitoksia eikä sinne hoitajia, ohjaajia, ei erityisluokkia eikä erityisopettajia eikä koulunkäynnin avustajia, ei työvoimatoimistoja, ei Kelaa jne.
Puhut asiaa. Mutta muista nyt ihmeessä, että puhut kokkaripersuille. Ei he ymmärrä, mitä sanot.Vain rikkaiden älykkäiden älykkäät lapset pääsevät opiskelemaan, sillä koulutusta ei köyhille ja tyhmille makseta.
Verotusasiatkin helpottuvat kun kaikki maksavat aina omat laskunsa suoraan yrittäjille palveluista, ei tarvita näet enää julkisia koulutuksia eikä päivähoitoja.
Kannattaa varmaan köyhille ja tyhmille kustantaa kuitenkin pakollinen sterilisaatio, muuten pääsevät lisääntymään kohtuuttomasti.
Suomessa olisi paljon helpompaa, kun kaikki tekisivät, kuten Persut. Päättää vaan, että nyt ollaan miljonäärejä ja alkaa ajamaan omia asioitaan
Noh paljon se maksaisi. Jos jokaiselle suomalaiselle annettais miljoona? 5,5. Miljoonaa kertaa miljoona eli tuhat miljardia?Suomessa olisi paljon helpompaa, kun kaikki tekisivät, kuten Persut. Päättää vaan, että nyt ollaan miljonäärejä ja alkaa ajamaan omia asioitaan
Annettais? Eikö jokainen voi itse tienata sen miljoonan verran?Noh paljon se maksaisi. Jos jokaiselle suomalaiselle annettais miljoona? 5,5. Miljoonaa kertaa miljoona eli tuhat miljardia?
Noh voihan sen. Mut niinhän pankitkin nyt vaan lisää mashii. Mut mitä tapahtuis ku kaikil miltsi jatkuisko työnteko silti? Eikö moni lottovoittaja suomessa oo sanonut et jatkaa silti työtä? Mitä sinä tekisit jos nyt tulis miltsi tilillesi?Annettais? Eikö jokainen voi itse tienata sen miljoonan verran?
Puhut asiaa. Mutta muista nyt ihmeessä, että puhut kokkaripersuille. Ei he ymmärrä, mitä sanot.
Mieti ny, Kruuttiskin äänestää kokkareita, vaikka asuu alle 30k:n torpassa jossain perämettässä. Ei se tajua, kuinka paljon se menettää rahaa, vaikka se sille kerrottais.
Annettais? Eikö jokainen voi itse tienata sen miljoonan verran?
Annettais? Eikö jokainen voi itse tienata sen miljoonan verran?
Juu, ei onnistu suurimmalta osalta heistäkään tuo miljonääriksi tulo tai muukaan menestys.Miksi kaikki oikeistopyrkyrit tai muut opportunistit ei vaan ala miljonääreiksi?
Mulla on miltsi tilillä.Noh voihan sen. Mut niinhän pankitkin nyt vaan lisää mashii. Mut mitä tapahtuis ku kaikil miltsi jatkuisko työnteko silti? Eikö moni lottovoittaja suomessa oo sanonut et jatkaa silti työtä? Mitä sinä tekisit jos nyt tulis miltsi tilillesi?