Miksi kaikki kivat miehet joita tapaan asuu jossain hevon vi**ssa?

• Viestiketjun aloittaja "tyttis"
  • Ensimmäinen viesti
"tyttis"
tapasin laivalla tosi mukavan miehen,mies oli selvinpäin koko reissun ja en itsekään montaa ottanut eli olin lähes selväpäinen. Vietettiin iltaa yhessä ja yö ja vielä seuraavanakin päivänä hengailtiin yhessä. No anto mulle yhteystietonsa(en pyytänyt,ei ollut puh.numero) ja sano et olis kiva pitää yhteyttä tai jotain tuollasta ,en nyt muista tarkkoja sanoja.En tiiä antoko ees oikeet tiedot.
Kaikki kivat tyypit joita tapaan ni ne asuu ihan LIIAN kaukana.

"minnipinni"
No me ollaan etäsuhteessa, tällä hetkellä välimatkaa 600kilsaa, et revi siitä :D Viime talvena etäisyyttä oli 3000km, joten musta on jo hyvin, et ollaan sentäs samojen rajojen sisäpuolella. Onhan tää kuluttavaa välillä ja kaipaa toista hullunlailla, mut tilanne on nyt tämä ja sillä mennään. Toivotaan, et joskus (mahd. pian) ollaan vielä saman katon alla.

"tyttis"
Se anto mulle sähköposti osotteensa(en siis ite pyytänyt siltä mitään yhteystietoja) ja sano et olis kiva pitää yhteyttä tai jotain toon suuntasta sano mut kuitenki.Se osoite on kyl ihan gmailin osote mut ihan hassu se alkuosa et mietin onko se mikään oikees-postiosote...Mutta eikai se nyt olis ite sitä oma aloitteisesti antanut jos ei oikeesti olis halunnut.Koska mä en puhunut sanallakaan et antais mitään yhteystietojaan tai et olisin omia sille tyrkännyt.

Ja jos onkin oikee osote niin mitä mä sille kirjotan:)? Mistä sen tietää et onko se oikee osote tai siis kyllähän se ilmottaa jos ei oo sellastea osotetta olemassa...Mietin taas IHAN liikaa!

Eikö se käy järkeen, että harva viittii olla suhteessa etäisyyksien taa ja sitten niitä mukavia jää periferioihin vapaasti napattavaksi? :)

Ei Data ois Helsingissä kauan vapaalla jalalla saanut liikkua kuitenkaan.

"tyttis"
Pohtikaa nyt mun kanssa .ystävällisenn sävyyn,et kannattaako mun kirjottaa sille...Ja jos niin mitä?!
Kun enhän mä tiedä siitä juuri mitään,paitsi nyt mitä kerto et eronnut ja 2 lasta ja mitä tekee työkseen. Sukunimikin jäi vähän epäselväksi et ei ees googlettaminen tuottanut tulosta kun en ihan tarkkaan muista sukunimee. Ja kannattaako sitä sit kirjottaa kun ei musta oo mihinkään etäsuhteeseen ja niin kauas en tule muuttamaan(jos nyt kuvitellaan et tulis joku juttu).

Ja sitä mietin et miksi se anto s-posti osoitteen mulle...tai siis et miks se haluais kirjotella kun asuu niin kaukana.

Jos sitten saisi ystävällisiä vastauksia eikä sellasii et mistä helvetistä me tiedetään kirjotatko vai et ym paskaa.

[QUOTE="tyttis";27289083]Pohtikaa nyt mun kanssa .ystävällisenn sävyyn,et kannattaako mun kirjottaa sille...Ja jos niin mitä?!
Kun enhän mä tiedä siitä juuri mitään,paitsi nyt mitä kerto et eronnut ja 2 lasta ja mitä tekee työkseen. Sukunimikin jäi vähän epäselväksi et ei ees googlettaminen tuottanut tulosta kun en ihan tarkkaan muista sukunimee. Ja kannattaako sitä sit kirjottaa kun ei musta oo mihinkään etäsuhteeseen ja niin kauas en tule muuttamaan(jos nyt kuvitellaan et tulis joku juttu).

Ja sitä mietin et miksi se anto s-posti osoitteen mulle...tai siis et miks se haluais kirjotella kun asuu niin kaukana.

Jos sitten saisi ystävällisiä vastauksia eikä sellasii et mistä helvetistä me tiedetään kirjotatko vai et ym paskaa.[/QUOTE]

Mikset kirjottas ja kato mihin se johtaa? Aries rohkaisi mua Datan suhteen. Ilman sitä viimestä tönäsyä oisin kenties yhä sinkku.

"tyttis"
Mikset kirjottas ja kato mihin se johtaa? Aries rohkaisi mua Datan suhteen. Ilman sitä viimestä tönäsyä oisin kenties yhä sinkku.
En mä uskalla....vaikka oikeestaan haluisin. Ja se tekee tästä jotenkin mielenkiintosta et se oli se joka sano et olis kiva pitää yhteyttä ja se olis se joka anto yhteystietonsa. Ja kaikki tää tapahtu selvinpäin kummankin osalta.
Sillon illalla aattelin et joo, ei törmätä enää mut sit seuraavana päiänä päivällä tulikin vastaan ja voíittoili istumaan samaan pöytään ja sit myöhemmin vielä tuli oma-aloiteisesti meijän pöytään ja siinä vielä juteltiin kaikenlaisia.

Mua niin ärsyttää et kerrankin tapasin mielenkiintosen ja mukavan tyypin ja nyt se on niin kaukana.

"tyttis"
Miten mun voi olla sitä miestä jo ikäväkin?! Eihän tästä tuu nyt yhtään mitään,miten voi olla mun tuuria et tapaan fiksun ja ihanan miehen jonka kanssa juttu luisti ja mies oli selvinpäin ja se halus viettää aikaa mun kanssa ja sit se asuu jossain toisella puolen suomea,no ei ehkä ihan mut melkein. Ja siis itekään en ollut ottanut ku pari drinksua ja seuraavana päivänä en yhtään eli suurin osa ajasta mitä yhes oltiin ja aikaa vietettiin ni selvinpäin kummatkin.

Niin mun tuuria. miettiny kokopäivän et jos kirjotan sille ni mitä mä sille sanon.....

"northern soul"
Mulla ja miehella on... en ma ees tiia. No sen verran kun Pohjois-Englannin ja Norjan lansirannikon valiin mahtuu. Joitakin satoja kilsoja. Eika tuo mun mielesta loppujen lopuksi ees ole mikaan pitka matka.

"tyttis"
No laita ap sille kokeeksi joku suht neutraali viesti, kysy vaikka että miten se on laivareissusta kotiutunut jne. Näetpähän sitten ainakin että vastaako se :)
Kyllähän mä melkeen tiiän et ei tästä mitään suhdetta tule, mutta mulla jäi tästä miehestä aivan älyttömän mukava fiilis,johtui ehkä juurikin siitä et tää ei ollut puolin eikä toisin mitään kännistä laivajuttua vaan ihan jotain muuta. Ja sitten kun tosiaan vielä anto osotteen et voin kirjotttaa,enkä todellakaan ees vihajannut et pidettäiskö yhteyttä et aloite lähti siltä.

Jotenkin en kuitenkaan uskalla...ja mitä jos se vastaakin...se on melkeen pahempi kun jos ei vastais..ehkö mä rohkenen joku päivä.

"tyttis"
Nyt mä olen vääntänyt päässäni viestiä et millasen laitan...en oo saanut sitä kirjotettua kun aina mietin,että en mä nyt noin voi kirjottaa.... ja mies asuu monen sadan kilometrin päässä ja silti mä en uskalla laittaa viestiä,semminkin kun tiedän et se on vaan viesti eikä se siitä miksikään muuksi muutu. Mut mitä enempi aikaa menee sitä enmpi se on mun mielessä...joo en olis uskonut et se jää mun mieleeni näin.Se olis se kun se oli selvinpäin,se mut sytytti kun oli todellakin niin asiallinen mies. Miksi kun kerrankin törmään mieheen jota olisin voinut pyytää treffeille asuu sit niin kaukana.

"tyttis"
[QUOTE="susu";27301737]jos sille miehelle ei välimatka ole ylipääsemätön ongelma?Laita ihmeessä meiliä!Minä löysin ukkoni 120km:n päästä..joka vkl tuli kylään :)[/QUOTE]

Työnsä puolesta voin veikata et olis...mutta kun selvinpäin anto osotteensa et kirjota ,enkä minä mainuninnut sanallakaan et et voitasko pitää yhteyttä tai muuta vastaavaa. ja nyt mulla on sähköposti auki ja yritän täs samal keksii jonkun kivan mutta neutraalin viestin jossa kuitenkin olis pieni vihjaus et on mun mielessä.

Yhteistyössä