Miksi jotkut yrittää viedä varatun ihmisen??

Mä olen vain pohtinut tälläistä, että miksi jotkut yrittää viedä onnellisessa parisuhteessa olevan ihmisen itselleen?
ymmärrän silloin jos tällä toisella menee huonosti ja näin ja he rakastuvat mutta sitä en ymmärrä että miksi pitää tosiaankin yrittää viedä sitä toisen omaa.

se on raskasta sille parisuhteen toiselle osapuolelle...tekee mieli itselläkin heittää hanskat tiskiin vaikka olis kuinka onnellinen.
Kun tämä kiinostunut soittelee yötä myöten, laittelee vihjailevia viestejä ym...ei edes yritä peittää kiinostustaan..

eikö ihminen saa olla onnellinen vaan se täytyy jollain pilata?
Vaikka niinhän se menee se sanonta että sillä jolla onni on se onnen kätkeköön

näin mulle mummoni sanoi kun mieheni kanssa aloitimme taipaleemme 10v sitten..kyllä vanhat ihmiset taitavat olla erittäin viisaita..ihan jo elämän kokemuksen vuoksi
 
Ei se yksinään voi yrittää, siihen(kin) tarvii kaksi. Ja jos ei varattua ihan oikeesti kiinnosta, niin se varmasti osaa laittaa jutun poikki. Vaihtaa numeron tai hakee lähestymiskiellon, simppeliä. Mutta mikäs siinä jos varattu tykkää antaa siimaa...Saapi tämä vikittelijä lisää pontta ja varattu jtn kiksejä.
 
LLL
Juu, ei tuosta voi ainoastaan syyttää sitä vamppaajaa..
Kylhän tuossa tilanteessa ihastuksen kohde voi tehdä paljonkin..
Tehokkain taitaa olla, että kieltää enää lähettelemästä viestejä, säästää ne viestit ja jos tekstailu jatkaa, niin kylmästi vain poliisille ilmoitus
 
:eek:

Tiedän kyllä, että hulluja yrittäjiä on, vaikka sitä "yritettävää" ei kiinnosta eikä ota yhteyttä eikä vastaa viesteihin ym.

Siksipä meillä onkin SALAISET PUH.NUMEROT JA OSOITE... Niitä ei saa kysymällä (eikä häiritse muuten lehtimyyjätkään)... :D
 
no tässä tapauksessa heillä on sama työpaikka, eli numerot on saatavilla vaikka kuinka vaihtais numeroa.
On ollu vastaamatta puheluihin ja tekstiviesteihin, mutta se vaan jatkuu ja jatkuu..
me on mietitty jo paikkakunnalta muuttoa pois...
lähestymiskieltokaan ei onnistu tuon työpaikan vuoksi..

kai se täytyy vaan kestää...puolitoista vuotta sitten tää alko...
puoli vuotta meni kunnes mies tajus että se menettää mut sillä tavalla mutta nyt eukko on melkein vuoden jatkanu tuota ralliaan yksin...

säälittää ja naurattaa ku näkee melkein 40v eukon roikkuvan alle 30v miehessä ku hengen hädässä.... :headwall:
 
vieras
Sellaisten ihmisten logiikka menee sillä tavoin, että kukaan aidosti onnellisessa suhteessa oleva ei syöttiin tartu. Jos tarttuu, niin suhteessa oli jo vikaa.

En harrasta.
 
luonnon valinta
Se on luonnon valintaa. Varatuissa saattaa olla parhaat miehet ja silloin on vain pakko viedä toisen kumppani. Ei se ole väärinkään. Samaa saisi yrittää minua kohtaan. En suuttuisi yrittäjälle. Kiva tietää miten vahva oma suhde on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ilmoitus pomolle tai työsuojeluun...tuohan on häirintää.
hmm...tuotakin on mietitty...
ymmärrän kyllä jos työasioissa soittaa mutta mies kerto että oli viime yönäkin yrittänyt soittaa hänelle..
mulla mies siis hesassa käymässä ja tää eukko tietää etten mä ole siellä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
kai se täytyy vaan kestää...puolitoista vuotta sitten tää alko...
puoli vuotta meni kunnes mies tajus että se menettää mut sillä tavalla mutta nyt eukko on melkein vuoden jatkanu tuota ralliaan yksin...
Eli sun mies oli ensin pelissä mukana....? :whistle: :eek:
Eihän se silloin mikään ihme ole, että nainen vieläkin yrittää.
 
Jenni Vartiaisen laulun sanoja lainaten

"Hän osas sisään tulla, minä päästin
Olen syyllinen saman verran kuin on hänkin
Sellainen olen ollut, ovi kuitenkin raollaan
Eikä kaikki oo hyvin koskaan ihan täysin"

Eli onko se parisuhde kuitenkaan ihan kunnossa, jos väliin mahtuu joku kolmas?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja luonnon valinta:
Se on luonnon valintaa. Varatuissa saattaa olla parhaat miehet ja silloin on vain pakko viedä toisen kumppani. Ei se ole väärinkään. Samaa saisi yrittää minua kohtaan. En suuttuisi yrittäjälle. Kiva tietää miten vahva oma suhde on.
olihan se alussa kivaa ku hoksas että kappas vaan mulla on mies jota muutkin haluaa...
nyt on lähinnä veetuttaa...ku toinen ei ymmärrä vaikka millä kielellä sanois että jätä rauhaan ja eikä kiinosta

 
Joskus eräs nainen joka näitä varattuja harrastaa, sanoi mulle että haluaa kuulemma jännitystä ja vähän haastavuutta siihen ukkomiehen vamppaukseen. Jotkut miehet on kuulemma heti valmiita, joitain täytyy aikansa pommitella sekä lämmitellä ja osa ei sitten suostu ollenkaan juttuun mukaan.
Sinkku miehet ei kuulemma kiinnosta koska niiltä saa liian helposti seksiä ja niitä on tylsempää jahdata. Tämä nainen ei kuulemma halua vakituista suhdetta, vain seksiä ilman muita velvotteita. :/

Mä en vain voi ymmärtää itse tuollaisia naisia, en sitten millään.

Mutta ap, juttele miehesi kanssa asiasta ja sopikaa että miehesi tekee lopun asialle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
no tässä tapauksessa heillä on sama työpaikka, eli numerot on saatavilla vaikka kuinka vaihtais numeroa.
On ollu vastaamatta puheluihin ja tekstiviesteihin, mutta se vaan jatkuu ja jatkuu..
me on mietitty jo paikkakunnalta muuttoa pois...
lähestymiskieltokaan ei onnistu tuon työpaikan vuoksi..

kai se täytyy vaan kestää...puolitoista vuotta sitten tää alko...
puoli vuotta meni kunnes mies tajus että se menettää mut sillä tavalla mutta nyt eukko on melkein vuoden jatkanu tuota ralliaan yksin...

säälittää ja naurattaa ku näkee melkein 40v eukon roikkuvan alle 30v miehessä ku hengen hädässä.... :headwall:
ei vastaa.. miksi ei yksinkertaisesti vastaa ja sano, että älä soittele enää äläkä ole missään yhteyksissä vapaa-ajalla??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
kai se täytyy vaan kestää...puolitoista vuotta sitten tää alko...
puoli vuotta meni kunnes mies tajus että se menettää mut sillä tavalla mutta nyt eukko on melkein vuoden jatkanu tuota ralliaan yksin...
Eli sun mies oli ensin pelissä mukana....? :whistle: :eek:
Eihän se silloin mikään ihme ole, että nainen vieläkin yrittää.

kyllähän mä kerroin siitä vuos sitten tänne...
tätä sauna juttua ja näin...
alussa vastaili vieteihin ja puheluihin...
yritti kertoa että ystävänä he pitävät yhteyttä...
se ei ollu pelkkää ystävyyttä..pakkasin kamppeet ja lähdin pois..tajus mies ja haki kotiin..lopetti pelin mutta tää toinen ei sitä ymmärrä..

kaipa se sitten meidän suhteessa joku vika..tää toinen on hoksannu heikon kohdan ja se on mun hermo ja kestävyys...
aattelee varmaan että jos hän vielä vaan jatkaa niin mä luovutan...


 
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Mellu, jos yhteydenpito(yritys) miestäsi oikeasti häiritsee, miksi hän ei tee rikosilmoitusta?
siksi koska heillä on sama työpaikka...
tulis todella ikävä tilanne..
miehellä kumminkin mahdollisuus edetä tossa paikassa johtajan pallille
toinen on vaan rivi työntekijä..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
kai se täytyy vaan kestää...puolitoista vuotta sitten tää alko...
puoli vuotta meni kunnes mies tajus että se menettää mut sillä tavalla mutta nyt eukko on melkein vuoden jatkanu tuota ralliaan yksin...
Eli sun mies oli ensin pelissä mukana....? :whistle: :eek:
Eihän se silloin mikään ihme ole, että nainen vieläkin yrittää.

kyllähän mä kerroin siitä vuos sitten tänne...
tätä sauna juttua ja näin...
alussa vastaili vieteihin ja puheluihin...
yritti kertoa että ystävänä he pitävät yhteyttä...
se ei ollu pelkkää ystävyyttä..pakkasin kamppeet ja lähdin pois..tajus mies ja haki kotiin..lopetti pelin mutta tää toinen ei sitä ymmärrä..

kaipa se sitten meidän suhteessa joku vika..tää toinen on hoksannu heikon kohdan ja se on mun hermo ja kestävyys...
aattelee varmaan että jos hän vielä vaan jatkaa niin mä luovutan...
Hmmmm. Ei kivaa.

Mä ymmärrän, miksi se nainen edelleen soittelee ja tekstailee. Onko 100% varmaa ettei ole saanut vuoteen minkäänlaista vastakaikua?

Joko nainen ei halua uskoa, että se on ohi, tai sitten se ei ole oikeasti ohi :/

Se heikko kohta teidän suhteessa on ollut sun mies, joka lähti tuollaiseen mukaan, et suinkaan sinä :hug:
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Mellu, jos yhteydenpito(yritys) miestäsi oikeasti häiritsee, miksi hän ei tee rikosilmoitusta?
siksi koska heillä on sama työpaikka...
tulis todella ikävä tilanne..
miehellä kumminkin mahdollisuus edetä tossa paikassa johtajan pallille
toinen on vaan rivi työntekijä..
Miten se nyt siihen liittyy? Ai että toinen saa häiriköidä toisen elämää miten tahtoo, kun on sama työpaikka. Vai että miehesi riskeeraa perheen oman johtajanpallin tavoittelun hinnalla?
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Mellu, jos yhteydenpito(yritys) miestäsi oikeasti häiritsee, miksi hän ei tee rikosilmoitusta?
siksi koska heillä on sama työpaikka...
tulis todella ikävä tilanne..
miehellä kumminkin mahdollisuus edetä tossa paikassa johtajan pallille
toinen on vaan rivi työntekijä..
seliseliseli.. mieskö sulle sanat on suuhun laittanut?
nyt nainen kasvatat selkärankaa!
sanot miehellesi että sanoo asiasta pomolleen jos ei auta niin asia eteenpäin, tuollainen on mahdollista saada loppumaan jos miehesi niin haluaa.
 
ov
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Mellu, jos yhteydenpito(yritys) miestäsi oikeasti häiritsee, miksi hän ei tee rikosilmoitusta?
siksi koska heillä on sama työpaikka...
tulis todella ikävä tilanne..
miehellä kumminkin mahdollisuus edetä tossa paikassa johtajan pallille
toinen on vaan rivi työntekijä..
Siitäkö ei tulisi työpaikalla ikävää tilannetta, että te muuttaisitte muualle? Sitä en oikein ymmärrä, että mitä se muuttokaan auttaisi jos kerran soittelee ja tekstailee se nainen.

Enkä mä oikein ymmärrä mikä se ikävä tilanne oikein on? Taitaa olla niin, että miehelläs on vielä peliä sen naisen kanssa ja siksi soittelee ja tekstailee eikä halua mitään rikosilmoitusta nostaa. Siinähän kävisi ilmi, että heillä on suhde ja se paljastuisi sullekin. Kyllä hyvin mies vie sua liekassa. :D
 

Yhteistyössä