U
unohdettu, hyljätty
Vieras
Miksi jotkut vauvansaaneet unohtaa ystävänsä? Onko vauvansaanti todella niin rankkaa joillekin vai onko se vauva vain tekosyy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No onhan mullakin vauva ja taaperokin vielä!
No onhan mullakin vauva ja taaperokin vielä!
Kun ystäväni sai 19v:na vauvan lähes kaikki ihmiset hävisivät hänen ympäriltään "koska hän ei käy missään". Voi sinne kaverinkin luokse mennä käymään jos toinen ei sieltä kerran mihinkään pääse/osaa lähteä... Mä- koen ennemmin että suurin osa ystävistämme hylkäsi hänet joka sen vauvan sai.
Enpäs ole. Samalla tavalla olen tavannut kavereita ku ennenkin
Kouluhommat tosin syö juuri nyt, mutta pian sekin on ohi ja aikaa vaan enemmän.
Ei meillä ainakaan sido kukaan mua 24/7![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shjgiöhy;22088368:onpa omituista. en ole ennen törmännyt äitiin joka lopettaa äitinä olemisen kun viel lapsen tarhaan tai lähtee itse vaikka viikonlopuksi lappiin.
Lopettaa äitinä olemisen? Kuka lopettaa...nyt en oikeen tajunnu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja unohdettu:Miksi jotkut vauvansaaneet unohtaa ystävänsä? Onko vauvansaanti todella niin rankkaa joillekin vai onko se vauva vain tekosyy?
Alkuperäinen kirjoittaja shjgiöhy;22088368:onpa omituista. en ole ennen törmännyt äitiin joka lopettaa äitinä olemisen kun viel lapsen tarhaan tai lähtee itse vaikka viikonlopuksi lappiin.
Alkuperäinen kirjoittaja shjgiöhy;22088387:niii..iiin että sitoo sittenkin?