Miksi jotkut on sitä mieltä, että jos eroaa/jää leskeksi niin ei saisi enää saada lapsia uuden kumppanin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Ymmärrän jos ei itse halua lapsia uudessa suhteessa, mutta jotkut vaikuttavat ainakin tämän palstan perusteella olevan sitä mieltä, että kukaan ei saisi saada lapsia uudessa suhteessa. Heti ollaan haukkumassa, että levitellään jalat kaikille vastaan tuleville ja saadaan lapsia heti uuden miehen kanssa. Uskomatonta.

Itse olen eronnut lapseni isästä. Lapsi on nyt 12-vuotias enkä todellakaan aio olla saamatta lisää lapsia uuden miehen kanssa. Suhde kuitenkin kestänyt alle vuoden joten aivan vielä ei ole lapsen aika. En ymmärrä miksi olisi väärin saada lapsi tämän uuden miehen kanssa. Mua ei ole tarkoitettu yksilapsiseksi ja mulla on oikeus saada lisää lapsia vaikka olenkin eronnut. En myöskään ole tekemässä lapsia jokaisen vastaan tulevan kanssa ja heti. Erosta on jo kuusi vuotta joten kyllähän mulla pitäisi olla jo liuta lapsia jos kaikkien kanssa niitä tekisin. Osaan kuitenkin käyttää ehkäisyä...

Oletko oikeasti kuullut, että joku nimenomaan sinun tilanteessasi paheksuisi lasten hankintaa uuden kumppanin kanssa? Ei kukaan normaali ihminen sitä tee. Sen sijaan jos lapsia tekee tiheästi eri kumppaneiden kanssa, asia on aivan toinen.

Oletko oikeasti kuullut, että joku nimenomaan sinun tilanteessasi paheksuisi lasten hankintaa uuden kumppanin kanssa? Ei kukaan normaali ihminen sitä tee. Sen sijaan jos lapsia tekee tiheästi eri kumppaneiden kanssa, asia on aivan toinen.

Kyllä jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä, että lapset pitää saada vain yhden miehen kanssa. Ei hyväksytä edes sitä, että erosta pitkä aika ja lapsille tulee isompi ikäero. Kauhistellaan myös sitä, että miksi kukaan haluaisi lähteä vauvarumbaan uudestaan kun toinen lapsi on jo iso.

No onnellisia on ne jotka ovat saaneet lapsiluvun täyteen alle 30-vuotiaana. Se kun tuntuu olevan monella tällä palstalla ihanteena ja pidetään vanhana äitinä jos saa lapsen yli 30-vuotiaana.

[QUOTE="a p";30101947]Kyllä jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä, että lapset pitää saada vain yhden miehen kanssa. Ei hyväksytä edes sitä, että erosta pitkä aika ja lapsille tulee isompi ikäero. Kauhistellaan myös sitä, että miksi kukaan haluaisi lähteä vauvarumbaan uudestaan kun toinen lapsi on jo iso.

No onnellisia on ne jotka ovat saaneet lapsiluvun täyteen alle 30-vuotiaana. Se kun tuntuu olevan monella tällä palstalla ihanteena ja pidetään vanhana äitinä jos saa lapsen yli 30-vuotiaana.[/QUOTE]

No umpimielisiä ihmisiä riittää. Onneksi he ovat yleensä vähemmistössä. Jotkut ei hyväksy homoja. Toiset ei mamuja. Vaikka me kaikki ollaan ihan samanlaisia ihmisiä. Ei noilla mielipiteillä ole mitään väliä joten anna mennä yhdestä korvasta sisään toisesta ulos.

Ihmiset nyt paheksuu ja ihmettelee kaikenlaista. Mua paheksuttiin kun mä jäin 32v leskeksi ja löysin heti nykyisen mieheni että mun olisi pitänyt olla muutaman vuoden ensiksi leskenä ja sitten vasta ottaa uusi mies, joidenkin mielestä en olisi saanut enää uutta miestä ottaa lainkaan vaan elää koko loppuelämäni yksin.

Yhteistyössä