Miksi jotkut nikit haluavat jatkuvasti laittaa kuviaan palstalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huono itsetunto voi myös ilmetä muilla keinoin, esim. ylipäätään palstoilla oleminen....jos noin ajattelee niin silloin ei voi oikein uloskaan mennä kun on silloinkin joka paikassa esillä.
Tyrkyttämistä on myös se, että keskustelee...tyrkyttää omaa ajatteluaan toiselle. tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.....

Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
en ymmärrä, ja sitten ei kestetä kritiikkiä ja paskaa mitä silmille tulee

Joo, tän oon huomannut. Pitäisi vaan mielistellä, muuten menee herneet nenään ja väitetään kateelliseksi rumaksi ja katkeraksi. En mä voi kehua jos joku ei silmääni miellytä.

No miksei?
Minusta niin moni palstalainen täällä on katseen kestävä ja todella ultrakauniita. Kivahan heidän kuviaan on katsella.
Itsellä pärstävärkki ei ole niin kovin kauhean kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
huono itsetunto voi myös ilmetä muilla keinoin, esim. ylipäätään palstoilla oleminen....jos noin ajattelee niin silloin ei voi oikein uloskaan mennä kun on silloinkin joka paikassa esillä.
Tyrkyttämistä on myös se, että keskustelee...tyrkyttää omaa ajatteluaan toiselle. tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.....

Sinä kun oot yksi näistä linssiluteista, niin kerros nyt meille mikä tarve on esitellä naamaansa ja kroppaansa täällä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, tän oon huomannut. Pitäisi vaan mielistellä, muuten menee herneet nenään ja väitetään kateelliseksi rumaksi ja katkeraksi. En mä voi kehua jos joku ei silmääni miellytä.

hmmm....haukkuminen ja mielipide on kaksi eri asiaa....en ole huomannut, että kritikkiin olisi moni hermostunut mutta haukkumiseen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Onko heillä huono itsetunto vai miksi niin on tarve tehdä?
Ne kuin on aina ne samat nikit, jotka tyrkyttävät pärstiään joka paikkaan.

Joo ja lisäksi kakaroittensa kuvia. Ja aloitukset aina sitä luokkaa että kehukaa nyt joku! Tosi urpoja!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No miksei?
Minusta niin moni palstalainen täällä on katseen kestävä ja todella ultrakauniita. Kivahan heidän kuviaan on katsella.

No on mullakin "ultrakauniita" kuvia itsestäni, mutta en mä silti tunge niitä joka paikkaan. Ei oo sellasta tarvetta tehdä itsestäni palstan kauneuskuningatarta, vaikka kuvillani siihen pystysinkin.

Sinä kun oot yksi näistä linssiluteista, niin kerros nyt meille mikä tarve on esitellä naamaansa ja kroppaansa täällä?

ei ole mitään tarvetta mihinkään....exhibitionisti ei tee asioita siksi, että olisi jokin huonosti. niinkuin sanoin me kaikki haluamme olla esillä tavalla tai toisella...toisilla on tarve keskustella ilman kuvia toisilla taas on muuta...ja jos oikein tarkka olet niin enemmän minulla on kuvia muusta kuin itsestäni tai lapsista....

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No miksei?

No on mullakin "ultrakauniita" kuvia itsestäni, mutta en mä silti tunge niitä joka paikkaan. Ei oo sellasta tarvetta tehdä itsestäni palstan kauneuskuningatarta, vaikka kuvillani siihen pystysinkin.

:laugh:
Onnea sitten sulle, oi kuningatar!

Alkuperäinen kirjoittaja Saalaittaa:
Joo ja lisäksi kakaroittensa kuvia. Ja aloitukset aina sitä luokkaa että kehukaa nyt joku! Tosi urpoja!

Ehkeivät saa tosielämässä kehuja, tai ovat jotenkin yksinäisiä.. en ymmärrä muutoin tollasta käyttäytymistä.

Joo varsinkin näillä pitkään palstanneilla. Niinkuin Ruk... esimerkiksi. Aina pitäisi joku olla kehumassa, kun on joko itte tai muksu niiiiiin söpö. Ja ihan itse aloittaa ketjuja...

Alkuperäinen kirjoittaja Saalaittaa:

Ehkeivät saa tosielämässä kehuja, tai ovat jotenkin yksinäisiä.. en ymmärrä muutoin tollasta käyttäytymistä.

samoin voidaan ajatella niistä jotka keskustelevat palstalla ilman kuvia...ovat kuitenkin esillä

ei ole mitään tarvetta mihinkään....exhibitionisti ei tee asioita siksi, että olisi jokin huonosti. niinkuin sanoin me kaikki haluamme olla esillä tavalla tai toisella...toisilla on tarve keskustella ilman kuvia toisilla taas on muuta...ja jos oikein tarkka olet niin enemmän minulla on kuvia muusta kuin itsestäni tai lapsista....

Hmm.. onko exhibionismi sukua narsismille?
En ole perehtynyt muihin kuviisi, mitä tarkotat?
On täällä muitakin linssiluteita, en puhunut vain susta.

Niin onkin, ja paljonkin.

samoin voidaan ajatella niistä jotka keskustelevat palstalla ilman kuvia...ovat kuitenkin esillä

No voi perkele, tää on keskustelupalsta.. pitäskö tässä nyt alkaa itekseen viittomaan ettei olis "esillä".
Omien kuvien tyrkkiminen joka rakoon on sitten taas jotain muuta kuin keskustelua, se on sitä esillä oloa se.

ei ole narsismia minulla ja siksi toisekseen narsisti on jotain aivan muuta....kyseinen ilmiö on yleisesti käytössä ja jaotellaan moneen osaan....eniten on niitä jotka haluavat esitellä sukupuolielimiään. Minä esittelen muuta....jos se ei avarru, että mitä esittelen niin en voi asialle mitään.

No voi perkele, tää on keskustelupalsta.. pitäskö tässä nyt alkaa itekseen viittomaan ettei olis "esillä".
Omien kuvien tyrkkiminen joka rakoon on sitten taas jotain muuta kuin keskustelua, se on sitä esillä oloa se.

kyllä myös keskustelu on esillä oloa, oman mielipiteen ilmaisu on esillä oloa....ulkona liikkuminen on esillä oloa....ja nuo kuvat on aina omissa ketjuissaan...ei keskusteluketjuissa....

mä oon laittanu kahdesti oman kuvan kuvaketjuun,ihan siitä syystä,että olis ollu ihan kiva tietää,että vastasiko musta syntynyt mielikuva mun oikeaa kuvaa...no,ekasta kuvasta joku harmaa totes,että näytän enemmenkin 44 v:ltä,kuin 33 v:ltä (oli siis lukenut mun profiilista iän kaiketi ) ja toisesta kuvasta toinen harmaa totesi,että säikähti kuvaani :xmas:

jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä,joten meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos nuo :D lapseni kuvaa en ole laittanut tänne,enkä laita..yksi syy on se,että joidenkin lasten kuvista kypsät äiti (?!?? ) ihmiset ovat antaneet todella ikäviä kommentteja..ja kun lapseni ei ole supisuomalainen sinisilmäinen,niin säästän itseäni mahdollisilta "järkeviltä" kommenteilta,niitä kuulee live-elämässäkin :/

mä en osaa linkittää kuvia mutta jonkinlainen rohviilikuva aina on, onkohan se sitten sitä tyrkyttämistä...mutta henk.koht en voi valittaa saaneeni ikäviä kommentteja sen enempää kuin kehujakaan...ihan rauhassa on kuvani saanu olla
Mutta ei mua kyllä häiritse vaikka joku tälläisi kuvansa joka ketjuun, enkä oo kyllä vielä kertaakaan pelästyny kenenkään kuvaa :)

Mä olen varmaan tämmöinen kuvatyrkky myös. Enpä kyllä edes osaa sen pahemmin eritellä syitä miksi pärstä on näkyvillä. Olen aina tykännyt näyttää kuvia ja laitan niitä mielelläni myös mm. blogiini jne. Ja tykkään katsella myös muiden kuvia. On mukavaa kun palstatuttavalla on kasvot.

Yksinäinen en ole, en kerjää kehuja, en tunne kovaa tarvetta olla esillä. Tykkään vaan kuvista, enkä näe mitään syytä miksi en voisi täällä(kin) pärstääni näyttää.

Esikoisen kuvan olen laittanut vaan kerran esille ja kuopuksenkin esittelyn olen lopettanut jo aikoja sitten kun sain siitä(kin) lokaa sen verran niskaani.

Yhteistyössä