Miksi jotkut miehet eivät kykene peittelemään seksiajatuksiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästyttää

Vieras
Ärsyttävää!
Mulla on yks työkaveri, jonka kanssa jutellaan monesti niitä näitä. Ensin se vaikuttaa tosi fiksulta ja kivalta, sitten yhtäkkiä se heittää ihan puskista jonkun seksijutun. Voi luoja että minua ärstyttää moinen käytös. Siis miksi se tekee niin, että ensin se on tosi kiva ja fiksu ja sitten yhtkäkkiä vain silmänräpäyksessä muuttuu joksikin ihme luolamiesörkiksi???? :kieh:

Miksi naisen läsnäollessa ei kyetä käyttäytymään kunnolla? Minusta olisi niin kivaa, kun miehet pystyisivät erottamaan normaalin puheen ja seksipuheen erikseen!!!!! :kieh:

No tuota, ihan samaahan naisetkn tekee. Kenties sitä ei naiset itse vain aina huomaa. Ja yhtä lailla naiset seksualisoi miehiä ja niin edelleen. Mutta sehän on vain voimaannuttavaa ja eroottista katsella vaikka raksamiehiä sillä silmällä ja kikatella akkalauman voimin asialle, mutta jos mies tekisi samaa tsiigailua kaveriansa kanssa, niin hyi mikä barbaari ja pervo.

no mulle kävi kerran niin että kun eras nainen oli kokolailla kuuma kissa niin ajatukset ei ollut ainoat mitä joutu peittelemään....onneksi typy ymmärsi Asian sillai fixusti.

Yhteistyössä