Miksi jotkut koirat kävelee "vinossa"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Tosi tyhmä kysymys näin koirista tietämättömältä, mutta tänään kävelin yhden lähes karvattoman pihenehkön kippurahäntäisen koiran ja taluttajan perässä. Se koira käveli ihan hassun näköisesti ns. vinossa, eli peppu oli vinommasssa kun pää. Vaikea selittää, mutta koiraihmiset varmaan tajuaa mitä tarkoitan :D
Ihan vaan uteliaisuus heräsi, että oliko siinä koirassa jotain outoa, vai kuuluuko tuo joillekin koirille?
Ja juu, en todellakaan ymmärrä koirien ominaisuuksista juuri mitään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis häh, mä en nyt tainnut tajuta? Miten niin vinossa? Selitä tyhmälle paremmin :D

Pää ja peppu ei ole samassa linjassa vaan vinottain kävelee.
Sladissa :xmas:

Just näin, eli se etuosa koirasta kävelee suorassa ja perä sladittaa (juuri oikea sana) sivulla. Oli vähän hassun näköistä, varsinkin kun pinkoi aika kovaa kyytiä taluttajansa vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis häh, mä en nyt tainnut tajuta? Miten niin vinossa? Selitä tyhmälle paremmin :D

Pää ja peppu ei ole samassa linjassa vaan vinottain kävelee.
Sladissa :xmas:

Ahaa...just just :D

En kyllä osaa vastata...omat rakit käveleekaikin puolin ihan suoraan :D

Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Meidän koira kävelee just tollain hassusti vinossa, suunta riippuu siitä miten talutushihna tulee selän yli. Eli jos vapaana käppäilee niin menee suoraan, mutta heti kun on hihna kiinni, se rupee käveleen vinoittain. :laugh:

Onko sama onko panta tai valjaat+?

Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Meidän koira kävelee just tollain hassusti vinossa, suunta riippuu siitä miten talutushihna tulee selän yli. Eli jos vapaana käppäilee niin menee suoraan, mutta heti kun on hihna kiinni, se rupee käveleen vinoittain. :laugh:

Onko sama onko panta tai valjaat+?

Mä en muista enää tarkkaan miten valjaidaiden kanssa meni, mutta luultavasti meni silloinkin vinottain. Pannan kanssa menee ainakin vinossa koko ajan.

Yhteistyössä