Miksi jotkut ihmiset eivät pidä halaamisesta?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki onkin jo sanottu tästä aiheesta =) Voi olla että vaikutan läheisyyskammoiselta sellaisen ihmisen mielestä, joka halaamisesta pitää, mutten sano häntä silti läheisyysriippuvaiseksi tai haalaamistungettelijaksi =)

Vieras
Mä en voi halata muita kuin omaa miestä ja lapsia. En tiedä miks, mutta mulla tulee kauhee pakokauhu tunne jos pitää halata. En voi halata edes omaa äitiä enkä sisaruksia..

vieras
Ymmärrän, että jotkut eivät tykkää halaamisesta, mutta on silti epäkohteliasta torjua henkilö, joka haluaa halata..ei halaaja pahaa tarkoita, päinvastoin. Pahan mielen siinä aiheuttaa ihmiselle, jos torjuu halauksen..tulee sellainen olo, että toisella on jotain sinua vastaan.

oma reviiri
Mä en tykkää halaamisesta johtuen siitä että lapsena olen joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi vanhojen miesten taholta. Eräs kerta tapahtui niin että vanha mies halasi mua ja samalla kouri tissejäni, olin siis lapsi silloin. Siitä jäi kammo ja aina alitajuisesti kun joutuu tilanteeseen jossa on pakko halata, niin laitan tiedostamattani kädet ja olkapäät eteen suojakseni. En tykkää halaamisesta ja pakkotilanteet aiheuttaa levottomuutta ja hermoilua.

Olen joutunut lapsena useasti vanhojen miesten kähminnän ja seksuaalisten puheiden uhriksi, jopa niin että kumpikin vanhempani näkivät kun eräs sukulaismies kähmi tissejäni, mutta kumpikaan ei puuttunut tilanteeseen mitenkään eivätkä sanoneet sanaakaan. Tunsin valtavaa häpeää itsestäni ja tunnetta pahensi vielä se että vanhempani hyväksyivät ahdisteluni vaikeamalla täysin vaikka olivat todistamassa asiaa.

Jotain turvallista naisihmista pystyn halaamaan ja sitäkin tapahtuu hyvin harvoin ja jonkin pätevän syyn johdosta. Oma reviirini on hyvin tärkeä ja alitajuisesti sitä suojelen sillä että en päästä ihmisiä halailu-etäisyydelle.

Joku hajurako pitää olla. En vain kärsi sitä.
Ja se, että olen vaivaantuneen näköinen tai vetäydyn ensin, vaikka sitten kohteliaisuuttani halaankin, on merkki siitä, että ens kerralla ei sitte tarvii halata. Fiksu halailuhinkuinen ymmärtää yskän.
Halaan sujuvasti isääni, mutta en äitiäni. Kyse lienee siitä kuinka on meillä aina tehty.

Kättely on muuten turhan vähäistä. Aika hölmistyneitä ilmeitä saan kun olen tumppu ojossa tuttuja nähdessä. Se olis mun mielestä tsdiljoonasti parempi kuin toisen iholle tunkeminen.

fluemieneism
We had been astonished. I decided not to be prepared to see empty shops and abandoned restaurants at one of the busiest shopping malls within Tempe. Yet, of which bought me personally considering. Probably, the actual retail marketplace will be which has a tougher moment than the majority of people feel. You would not understand that through investigating his or her share rates. michael zimmerman fund I listing overall performance very last from the number over because it is definitely being a commodity. You'll find 1000s of companies on the market along with good efficiency. This can be a given that when a hedge pay for will be committing a lot of assets to promoting that they can most likely possess good functionality. Apart from a new 7 or 10 12 months in addition history of it, high end by itself does not excite institutional shareholders, they will find it Monday-Friday.

en tykkää halauksista
Mä en tykkää halauksista. Niin sitten kun sanoin kavereille, että en tykkää haluksista. Niin sen jälkeen on tullut joka välitunnilla halauksia yhdeltä kaverilta. Se meni niin että meinasin masentua kuukauden päästä. Nyt sitten en ole sen kaveri enää. Sen jälkeen olen ollut paljon iloisempi.

Yhteistyössä