Miksi joitain häiritsis, jos ne olis sekstaillu vaan yhden miehen kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuota on se välillä mietityttäny, mulla ei tän miehen lisäks oo ollu ku yks muu. Mutta luulen että sekin johtuu vaan siitä, että haluaa jotain miten itelle aattelee olevan nautinnollisinta, ja mies ei vaan tajua/muista miten oon yrittäny sitä ohjailla/neuvoa. Että tavallaan sitä haluais kokeilla, osaisko joku muu käsitellä mua just oikeen, mutta järki sanoo että tuskinpa vaan, ehkä vika on omassa päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllä mua häiritsee että mun mies on mulle kolmas,mutta hänellä on ollut yli 20 ennen minua...

Meillä on toisinpäin, ei nyt samat luvut mutta kuitenkin. Ja miestä häiritsi se alussa pirun paljon. Käytiin ihan sotaakin aiheesta useita kertoja, ennen kuin tuolle meni perille että ei niitä vanhoja juttuja poiskaan voi pyyhkiä.

Että anna sinäkin olla vaan, mitä merkitystä tommosilla oikeasti on??

niin siis en miehelleni mitään sanokkaan...mutta joskus vaan tulee mieleen että miksen itse ole 'kuronut kiinni' tuota lukua ennen kuin aloimme yhteiseen elämään.....kuinka monta naista hän onkaan nähnyt/kokenut ja itse ei ole samalla tavalla hurvitellut..sitten tulee mieleen että kuinkahan mies ajattelee niitä menneitä,kun en tiedä millaisia seksipommeja ovat olleet...

Jos ei paremmasta tiedä, niin miten sitä parempaa voisi kaivatakaan? :) Jos siis elää siinä uskossa, että seksi oman, sen ainoan kokemuksen, kanssa on ihan parasta mahdollista, niin miksipä sitä alkaisi muuta kaipaamaan? Ja siis saattaahan se ollakin parasta mahdollista...

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
kyllä mua häiritsee että mun mies on mulle kolmas,mutta hänellä on ollut yli 20 ennen minua...

Meillä on toisinpäin, ei nyt samat luvut mutta kuitenkin. Ja miestä häiritsi se alussa pirun paljon. Käytiin ihan sotaakin aiheesta useita kertoja, ennen kuin tuolle meni perille että ei niitä vanhoja juttuja poiskaan voi pyyhkiä.

Että anna sinäkin olla vaan, mitä merkitystä tommosilla oikeasti on??

niin siis en miehelleni mitään sanokkaan...mutta joskus vaan tulee mieleen että miksen itse ole 'kuronut kiinni' tuota lukua ennen kuin aloimme yhteiseen elämään.....kuinka monta naista hän onkaan nähnyt/kokenut ja itse ei ole samalla tavalla hurvitellut..sitten tulee mieleen että kuinkahan mies ajattelee niitä menneitä,kun en tiedä millaisia seksipommeja ovat olleet...

Tuskin se niille kamalasti ajatuksia suo :) Ja mitä väliä sillä on, vaikka ne aikaisemmat olisivat olleet mitä andersoneita tai jamesoneita tahansa, se mies on nyt sinun kanssasi :hug:

[/quote]

"Niin, mutta mihin niitä kokemuksia tarvitsee? Mitä ne entiset sekstailut liittyy siihen oman miehen kanssa rakasteluun? Seksi oman miehen kanssa on kuitenkin aina parasta (vaikkei mies olisikaan ns. "hyvä sängyssä" ), koska siinä on vahvoja tunteita mukana :) "
[/quote]
Tämä on siis lainaus tuolta aikaisemmin

Onhan ne edelliset seksikumppanit voineet olla "omia" miehiä, ne suhteet ei vaan ole kestänyt loppuelämää. Minuakin häiritsisi, jos olisin ollut vaan yhen kanssa... Kai se on jotain kokeilunhalua. Eikä pelkässä seksissä ole minusta mitään pahaa, jos säännöt on molemmille selvät.

Mä oon ollut vain mieheni kanssa ja ei mua oo oikeastaan koskaan mietityttänyt, että olisko kannattanut ensin kokeilla muitakin. Alettiin seurusteleen nuorena. Miehelläkään ei oo ollut kun yks ja yhden ainoan kerran ennen mua.

Yhteistyössä