Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:En tosiaan tiedä.
Ite olen aika usein kohteena ties mille jutulle, ja sitten kun niissä puheissa ei tosiaan ole mitään päätä eikä häntää, jonkun mielikuvitusta.
Suunnilleen niin että puhun jonkun kanssa niin joku keksii siitä että seurustelen automaattisesti sen ihmisen kanssa tai ainakin petän ukkooni. |O tämmöstä vastaavaa sitä kuulee....
Olen ajatellu sen niin että ei mun elämä sit niin tylsää olekaan kun siitä riittää puhuttavaa jatkuvasti![]()
varokin moikkaamasta vastaan tulevaa miespuolista.. se on kuitenkin joku sun yhen illan hoito![]()
Joo ei sitä passaa moikkailla enään kenellekään, eikä varsinkaan puhua ainakaan mitään. välillä herää kysymys että mitähän sitä vois tehdä ettei tekis jotain väärää jonkun mielestä.![]()
ois tää elämä vaikeeta jos oikein alkaa miettimään mitä jotkut ihmiset tosiaan ajattelee jostain mun tekemisistä tai olemisista.![]()
Silloin kun me exän kanssa erottiin niin alettiin puhua, että mulla on ollut toinen mies jo pidemmän aikaa. Mä en vieläkään tiedä kuka se mies oli :xmas: mutta tiedän kyllä sen joka tuon jutun aloitti :kieh: :kieh:
tuttua tuttua, voi vitsi kun sitä onkin ollu monenlaista miestä välillä ettei ole laskuissa ite pysyny, hyvä että joku pitää huolen siitäkin.
Mutta ajattele jos se mies on tullut mua vastaan enkä mä olen tervehtinyt kun en ole tiennyt kuka hän on? Minkälaiset traumat se mies on siitä saanut? :'( :'( :xmas: