Miksi joistakin juorutaan paljon?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun ei tarvitse kuin pieraista kylällä niin juttu on pian niin, että on vääntänyt paskat keskelle toria. :xmas:

Onko se kateellisten panettelua vai mistä on kyse? Musta on tällä paikkakunnalla monta vuotta jauhettu jos jonkinlaista paskaa (onneksi itse tiedän kuinka asiat oikeasti ovat ) ja tiedän muitakin ihmisiä joista on puhuttu kaikkia aivan ihmejuttuja jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa.

Itse kun kuulen noita juttuja niin kyllä otan ne melkoisella varauksella enkä todellakaan usko niitä tuosta vain. Ikinä kun ei tiedä mikä on totta ja mikä on täyttä paskaa (ja eniten tuota paskanjauhantaa täällä harrastetaan )

Pienessä kylässä kaikki suunnilleen tietää toisensa, paljoa ei tapahdu, joten ne juorut on kivaa viihdykettä ilmeisesti :/
Onnittelut sinulle :) :flower:
muks. ei siis juoruilijoista, vaan tietysti pienestä vauvan alusta..!

Musta on puhuttu niin paljon paskaa että ei usko kukaan =) Ei se haittaa mutta ei se kamalan kivaa ole myöskään.. Enkä ymmärrä mikä mussa on niin mielenkiintosta :D

On ihmisiä, jotka omassa päässään ajattelevat jonkun asian olevan niin kuin he ajattelevat sen olevan. Kuten esim, heidän mielestään se rupsu oli kakka, niin silloihan se oli niin koska he sen ajattelivat niin olevan. Ja kun kertovat "hauskan" jutun eteenpäin totena, niin sehän leviää kuin kulovalkea.

Jep ei sitä pikkukylillä tarvita kovin kummosta erottuvuutta, nii johan alkaa juttu lentään :)

Valitettavasti olen törmänny samaan. Ei voi muuta ku nostaa vaa ryhtiä suorempaa ja jatkaa valitsemaansa tietä. Ite ja läheiset kuitenkin tietää miten asiat oikeasti ovat. Vaikka ajoittain ottaa aivoon nii minkäs tekee jos ei aio muuttaa ;)

En tosiaan tiedä.
Ite olen aika usein kohteena ties mille jutulle, ja sitten kun niissä puheissa ei tosiaan ole mitään päätä eikä häntää, jonkun mielikuvitusta.

Suunnilleen niin että puhun jonkun kanssa niin joku keksii siitä että seurustelen automaattisesti sen ihmisen kanssa tai ainakin petän ukkooni. |O tämmöstä vastaavaa sitä kuulee....

Olen ajatellu sen niin että ei mun elämä sit niin tylsää olekaan kun siitä riittää puhuttavaa jatkuvasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ei se haittaa mutta ei se kamalan kivaa ole myöskään

Ei ole kivaa ei, varsinkaan kun väitetään että mun likka on aina surullinen mun seurassa ja vain isänsä/äitipuolensa kanssa normaali. Ja että toivottavasti huolehdin tulevasta lapsesta eikä käy niin kuin nykyisen kanssa, että isänsä ja mummunsa huolehtii. :kieh: :headwall: |O

Jos mä en huolehtisi likasta, niin antaisko exän likan virallisesti asua mun luona ja antaisiko hän likkaa mulle ollenkaan! :whistle: Tätä sopisi miettiä sen teuvalaisen idiootin joka luulee tietävänsä asioista vaikka ei tiedä mistään mitään :hug: :hug: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
On ihmisiä, jotka omassa päässään ajattelevat jonkun asian olevan niin kuin he ajattelevat sen olevan. Kuten esim, heidän mielestään se rupsu oli kakka, niin silloihan se oli niin koska he sen ajattelivat niin olevan. Ja kun kertovat "hauskan" jutun eteenpäin totena, niin sehän leviää kuin kulovalkea.

Tätä mä just viikonloppuna mietittiin pomon kanssa, että mistä ne jutut lähtee. Mistä ne saa alkunsa ja kuka ne jutut aloittaa? Munkin pomo on vuosien varrella ollut myymässä baaria luoja tietää kuinka monta kertaa :laugh: B) :xmas:

Minusta paras juoru oli kun eräs älyn jättiläinen näki minut kaupungilla päivällä ilman lasta.. Kohta liikkuu juttuja että lapsi on otettu huostaan koska juon aamusta iltaan :o |O :laugh: Sillälailla, kehtasinkin poistua asunnostani =)

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
En tosiaan tiedä.
Ite olen aika usein kohteena ties mille jutulle, ja sitten kun niissä puheissa ei tosiaan ole mitään päätä eikä häntää, jonkun mielikuvitusta.

Suunnilleen niin että puhun jonkun kanssa niin joku keksii siitä että seurustelen automaattisesti sen ihmisen kanssa tai ainakin petän ukkooni. |O tämmöstä vastaavaa sitä kuulee....

Olen ajatellu sen niin että ei mun elämä sit niin tylsää olekaan kun siitä riittää puhuttavaa jatkuvasti :D

varokin moikkaamasta vastaan tulevaa miespuolista.. se on kuitenkin joku sun yhen illan hoito :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Ei ole kivaa ei, varsinkaan kun väitetään että mun likka on aina surullinen mun seurassa ja vain isänsä/äitipuolensa kanssa normaali. Ja että toivottavasti huolehdin tulevasta lapsesta eikä käy niin kuin nykyisen kanssa, että isänsä ja mummunsa huolehtii. :kieh: :headwall: |O

Jos mä en huolehtisi likasta, niin antaisko exän likan virallisesti asua mun luona ja antaisiko hän likkaa mulle ollenkaan! :whistle: Tätä sopisi miettiä sen teuvalaisen idiootin joka luulee tietävänsä asioista vaikka ei tiedä mistään mitään :hug: :hug: :laugh:

Kuka katkera ämmä tuollaisia satuilee? :o :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja mikä lie syynä?!:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Miksi mä en koskaan kuule kenestäkään juoruja? :/

sama juttu. en koskaan kuule juoruja itsestäni enkä muistakaan... :/

Itsestäni olen viimeksi kuullut juorun yhdeksänymmentäluvulla. :p

Musta on tullut vanha ja tylsä.
Ja näkymätön.
Ehkä kuurokin.

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Kuka katkera ämmä tuollaisia satuilee? :o :headwall: |O
Joku täältä Teuvalta oli kirjoitellut tuollaista siihen ketjuun missä kerroin raskaudestani. Jollakin taas todella tylsä ja huono oma elämä, kun pitää tuollaista jauhaa.

Kerroin exälle tuosta ja exä nauroi tuollaisille paskapuheille.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
En tosiaan tiedä.

varokin moikkaamasta vastaan tulevaa miespuolista.. se on kuitenkin joku sun yhen illan hoito :laugh:

Joo ei sitä passaa moikkailla enään kenellekään, eikä varsinkaan puhua ainakaan mitään. välillä herää kysymys että mitähän sitä vois tehdä ettei tekis jotain väärää jonkun mielestä. :whistle:
ois tää elämä vaikeeta jos oikein alkaa miettimään mitä jotkut ihmiset tosiaan ajattelee jostain mun tekemisistä tai olemisista. :o

pitääkin tästä lähtee kyliltä kysymään mites mulla tänään menee, tietävät kuitenkin paremmin kun minä. :whistle: :laugh:

En tosiaan tiedä.

Joo ei sitä passaa moikkailla enään kenellekään, eikä varsinkaan puhua ainakaan mitään. välillä herää kysymys että mitähän sitä vois tehdä ettei tekis jotain väärää jonkun mielestä. :whistle:
ois tää elämä vaikeeta jos oikein alkaa miettimään mitä jotkut ihmiset tosiaan ajattelee jostain mun tekemisistä tai olemisista. :o

Silloin kun me exän kanssa erottiin niin alettiin puhua, että mulla on ollut toinen mies jo pidemmän aikaa. Mä en vieläkään tiedä kuka se mies oli :xmas: mutta tiedän kyllä sen joka tuon jutun aloitti :kieh: :kieh:

Mä heivasin kerran erään tutun pois elämästäni, koska hän halusi olla mun bestis ja mä taas olin sitä mieltä (kahden kahvittelukäynnin jälkeen) että meillä ei todellakaan ole mitään yhteistä (paitsi se, että molempien miehet on Turkista) ja ko. ihminen on mielenterveysongelmainen ja kaiken lisäksi idiootti. Soitti 15 kertaa päivässä ja lähetti vähintään yhtä monta tekstaria joka päivä, kävi jatkuvasti mun miehen työpaikalla, ja oli oikea pain in the ass. Netissä alunperin tutustuttiin.

Kun sanoin sille että ei meistä tule ystäviä, niin sehän kilahti totaalisesti. Tuli perinteiset itsemurhapuheet ja syyllistämiset. No, elossa se on edelleen.

Jonkin ajan kuluttua se sitten piristyi sen verran, että jaksoi kertoa kaikille jotka jaksoi kuunnella (ja niillekin jotka ei jaksaneet) että mä olen ihan seko. Me kuulemma oltiin bestiksiä, samoin meidän miehet, kunnes mä yhtäkkiä päätin heittää hänet pois elämästäni, ja määräsin ettei mun mieskään saa olla hänen miehensä kanssa enää tekemisissä. Oikeasti me oltiin nähty pari kertaa, mun mies oli nähnyt hänen miehensä pari kertaa ja totesi heti alussa että se on idiootti :whistle: , ja toisekseen mun mies ei todellakaan tottelisi jos mä alkaisin naputtamaan että sä et saa leikkii ton kanssa. Enkä mä sellaista sanoisikaan, saa valita ystävänsä ihan itse, kuten minäkin.

Hetken päästä kaupungilla sitten liikkui huhuja siitä, että mä olen kertonut kaikille miten mun mies hakkaa mua aina (koskaan ei mies, ei nykyinen eikä entiset, ole mua lyöneet, toisin kuin tätä juoruakkaa...) ja vie kaikki mun rahat (eli mitkä?! :D ) ja mulla & lapsilla ei ole rahaa edes ruokaan ja vaatteisiin (ollaanko me nälkiintyneen näköisiä, ja vaatekaappeihin kun katsoo niin näkee millaiset vaatevarastot meillä on :D). Tuskin kukaan niitä juttuja uskoo, ja vaikka uskoisikin niin ihan sama, evvk. Kiinnostaa vaan, mitä se skitsofreenikko seuraavaksi keksii.

Ja näkymätön.
Ehkä kuurokin.

samma här! lisäksi vielä minusta on tullut kai mykkä ja sokea, koska en edes näe juuri mtn juoruttavaa ja sen minkä näen, estää mykkyys juoruilemisen. onko siellä teillä metsässä kaikua?

Alkuperäinen kirjoittaja näimpä näin!:

Ja näkymätön.
Ehkä kuurokin.

samma här! lisäksi vielä minusta on tullut kai mykkä ja sokea, koska en edes näe juuri mtn juoruttavaa ja sen minkä näen, estää mykkyys juoruilemisen. onko siellä teillä metsässä kaikua?

Pitäisiköhän kokeilla ja kiljaista? :xmas: :D

En tosiaan tiedä.

Silloin kun me exän kanssa erottiin niin alettiin puhua, että mulla on ollut toinen mies jo pidemmän aikaa. Mä en vieläkään tiedä kuka se mies oli :xmas: mutta tiedän kyllä sen joka tuon jutun aloitti :kieh: :kieh:

tuttua tuttua, voi vitsi kun sitä onkin ollu monenlaista miestä välillä ettei ole laskuissa ite pysyny, hyvä että joku pitää huolen siitäkin.

Yhteistyössä