Miksi joidenkin asukkaisden pitää ulko-ovet laittaa paiskaamalla kiinni, oli päivä tai yö

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
ei ole mukavaa arkisin herätä aamulla varttia yli 5 kun naapurin isäntä lähtee töihin. Aina kun hön lähtee ulos tai joku muu heidän perheestään Ovi paiskataan kiinni. YÖLLÄKIN.
monena viikonloppuyönä herännyt kun naapuri tulee juhlimasta, yleensä noi klo 2 aikaan

ärsyttävää.
meilä samanlainen ulko-ovi ja se saadaan kyllä paiskomata kiinni. toki pitää varmistaa kahdesti että ovi meni lukkoon, mutta kyllä sekiinni menee ilman paiskomista.
 
zxc
No sori vaan, meidän rapussa kaikilla on samanlaiset ovet mutta taitaa meidän ovi olla ainut joka on rikki, ei mene paiskomatta kiinni. Huoltoyhtiössä on niin reipasta porukkaa että vuoden ovat olleet tulossa korjaamaan. Että....
 
ne rakkaat naapurit
Mitää jos hakisit töitä ja sitä kautta voisit katella vuokralle taloa tai rivaria, ehkä jopa ostaa. Rovaniemellä on halpojakin taloja kaupan, kun vaan suostuu asumaan hieman kaupungista sivummalla.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
No sori vaan, meidän rapussa kaikilla on samanlaiset ovet mutta taitaa meidän ovi olla ainut joka on rikki, ei mene paiskomatta kiinni. Huoltoyhtiössä on niin reipasta porukkaa että vuoden ovat olleet tulossa korjaamaan. Että....
tuo ovimene myös hiljaa kiinni. Kun naapurin poka ( 7v) tulee koulusta ovi menee kiini hiljaa. Mutta jos vanhemmista jompi kumpi oven sulkee se paiskataan kiinni. Ei paljoa ajatella, kun seinät ja ikkunatkin helisevät.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja hulluyläkerranmmmo:
niin tuo on kans niiiiiiiiiiiiiiiin törkeetä. kerrostaloissa pitää olla tahdikas ja ottaa naapurit huomioon.
varsinkin hiljaisuusaikaan. Joka on klo 23-07.
Toki muunaki aikana voi järkeään käyttää.
 
yksi selitys
Ristiveto. Mä olen monta kertaa saanut hävetä kun olen ollut laittamassa normaalisti oven kiinni ja se onkin paiskautunut vedon takia niin kovaa että olen itsekin pelästynyt.

Mut sitten on näitäkin jotka tekee sitä ihan ajatuksissaan eikä huomaa siinä mitään outoa.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Voi älä...meillä tuo ovi paukkuu itsekseen..juuri tälläkin hetkellä, tuulen voimasta.
"Kiva" suunnitteluvirhe tässä betoniloukussa...
kyllä se o erilsiata paukumisa, kun aikuinen paiko oven kiinni. se ei jhdu tuulesta. Rovaniemellä aiakion ihan selkeä keli ja pakkasta.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja yksi selitys:
Ristiveto. Mä olen monta kertaa saanut hävetä kun olen ollut laittamassa normaalisti oven kiinni ja se onkin paiskautunut vedon takia niin kovaa että olen itsekin pelästynyt.

Mut sitten on näitäkin jotka tekee sitä ihan ajatuksissaan eikä huomaa siinä mitään outoa.
ei kai niilä nyt sentään JATKUVASTI ikkunat ole auki. Nytkin on ulkona kolmisenkymentä pakkasastetta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Voi älä...meillä tuo ovi paukkuu itsekseen..juuri tälläkin hetkellä, tuulen voimasta.
"Kiva" suunnitteluvirhe tässä betoniloukussa...
kyllä se o erilsiata paukumisa, kun aikuinen paiko oven kiinni. se ei jhdu tuulesta. Rovaniemellä aiakion ihan selkeä keli ja pakkasta.
Joo, siis paukkui niin tai näin niin kauhea ääni siitä lähtee. meillä tuo ulko-ovi on juuri alapuolella ja paukkuu aina avatessa sellaseen kivaan sermiin mikä on kai laitettu "tuulensuojaksi"...ja näin aamupäivästä porukkaa on liikkeellä.. :/
 
yksi selitys
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi selitys:
Ristiveto. Mä olen monta kertaa saanut hävetä kun olen ollut laittamassa normaalisti oven kiinni ja se onkin paiskautunut vedon takia niin kovaa että olen itsekin pelästynyt.

Mut sitten on näitäkin jotka tekee sitä ihan ajatuksissaan eikä huomaa siinä mitään outoa.
ei kai niilä nyt sentään JATKUVASTI ikkunat ole auki. Nytkin on ulkona kolmisenkymentä pakkasastetta
Ei tietenkään, siksi mä oletankin niiden kuuluvan tohon jälkimmäiseen mainitsemaani ryhmään. Todella ärsyttävää, uskon kyllä. Luulisi edes hiljaisuuden aikana ihmisetn vähän ajattelevan miten paljon meteliä aiheuttavat.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Eka sanoit et joka tyyppi perheestä paiskoo ovea nyt sitten yksi ei paiskokaan?! Nää sun jutut on aina vähän kummia
kllä ne lapsetkin paiskovat, mutta ku poika tulee koulusta pääse hiljaa sisälle. Jso en kulis ääniä ( tulee saman aikaa usen kun meidänpojat ni en tietäis että o edes tulut kotiin. HEti ku kotona on vanhemmat tai vieraita nin alkaa se paiskoinen. niillä on vissiin van sellainentapa, myös niiden kavereilla
 
outo tyyppi
Teetkö sä mitään muuta kuin valitat? Aina on valittamista jostain asiasta. Ehkä tosiaan se työpaikka tekis hyvää, että ei olis noin paljon ylimääräistä aikaa keksiä valittamisen aiheita...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ´´:
ihme kyylä olet.
ei tarvii kyyliä, jos omat lapset tulevat naapurinpojan kanssasamaan aikaan koulusta. Se oven paiskominen kuuluu meidän makuhuoneeseen asti ja sentää on seiniä välissä
Mut juurihan kirjoitit, että naapurin poika EI paisko ovea :eek: eli kuka siellä paiskoo? Jospa se ovi paukahtaa kun iso ihminen menee siitä ja lapsi ei avaa ovea kokonaan??

Mutta ihme kyylä sinä oikeasti olet :)
 

Yhteistyössä