Miksi jäsenyyden hakeminen tonne kirppis puolelle ei onnistu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen rekisteröitynyt vuosia sitten.Ei kait uudestaan tarvii?
Eli tonne puolelle erikseen?
Herjaa vaan koko ajan "tämä kerho tarvii salasanan" tai vastaavasti.
Vaikka painan sitä hae jäsenyyttä-kohtaa ni silti vaan tota samaa..
Toimiikohan muilla vai onko nyt vaan joku yhteysvika tms.??
 

Yhteistyössä