Miksi jännittää näin paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Otin vastaan uuden työn. Palkka on huonompi (todella huono), mutta työpaikka on miellyttävämpi. Ja työpaitka paljon lyhyempi. En ole ikinä irtisanonut itseäni. Nyt pitäis se tehdä ens kuun alussa. Olen silloin lomalla ni soitanko vaan pomolle 14 päivää ennen kun uusi työ alkaa että irtisanon itseni? En ymmärrä miksi jännitän tälläistä asiaa. Pelkään että olen tehnyt väärän valinnan ja huomaan kohta että rahat ei riitä tai että en yhtään viihdykkään uudessa työssä.

Niin ja siis, mulla aikalailla sama tianne. :)

Teen nyt kolmivuorotyötä, työmatka on jotain 15km, palkkaus 1850e/kk + lisät.
Elokuussa vaihdan työpaikkaa, päivätyö, työmatka jotain 1km, palkkaus 1800e/kk ja ei siis luonnollisestikkaan tuu lisiä. Uskon kyllä viihtyväni uudessa työpaikassa, tai jos en, vaihdan, mun alalla on hyvät mahikset vaihtaa vaikka päivän välein työpaikkaa. :D

Turhaan jännität, kokeilemalla selviää sun työn mielekkyys. :)

Äh, en näköjään saa kaikkea samaan viestiin kirjoitettua. :D

Muakin jännitti tosiaan kertoa esimiehelle, koska tiedän että tilanne on muutenkin niiiiin surkea, kauheesti vajausta ja puutoksia puutosten perään. Mutta rohkeesti vaan kertomaan, mun esimies ymmärsi mua täysin. :) Sulla on täysi oikeus vaihtaa työpaikkaa, älä sitä murehdi. :)

On kahen viikon irtisanomis aika... Ni onks se viimeistään 2 viikkoo ennen pitää kertoo? Mä oon oikeesti näin tyhmä :( No mul tippuu palkka 200e ja lisät vähenee kun en enään tee töitä niin myöhään... Ennen työmatka oli 45km nyt se ois 20km...

Yhteistyössä