"Miksi ja keiden tahdosta maailmassa on homomyönteinen buumi?" *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just luin ton ja aika sanattomaks vetää, että joku tekee elämästään noin kamalan vaikeeta elää. Istuukohan se kotonaan aina foliohattu päässä?

Vähän kyllä samoilla fiiliksillä..

Jotenki vaan tulee ittelle sellanen olo että miks ei vois antaa vaan erilaisten ihmisten elää rauhassa omaa elämäänsä tavallaan?! Miks toisen ihmisen elämäntapa täytyy leimata sairaudeksi, synniksi ja suureksi vääryydeksi? Mikä oikeus yhdellä ihmisellä on tehdä tollasta?

Voisin mäkin alkaa huuteleen että tuon tason usko on sairautta.. Mutta en niin kuitenkaan tee.

Suomessa tuo homobuumi alkoi BigBrotherin alettua.

Sitten tuli Pride ja muut.

En ole ikinä ymmärtänyt mitä tasa-arvoa on se, että homot nostetaan alustalle. Milloin näemme heterokulkueen, hetero brändätyn baarin jne. Entä transukulkue, milloin voimme nauttia tästä ihanasta ilosta?

[QUOTE="vieras";22261683]Suomessa tuo homobuumi alkoi BigBrotherin alettua.

Sitten tuli Pride ja muut.

En ole ikinä ymmärtänyt mitä tasa-arvoa on se, että homot nostetaan alustalle. Milloin näemme heterokulkueen, hetero brändätyn baarin jne. Entä transukulkue, milloin voimme nauttia tästä ihanasta ilosta?[/QUOTE]

Ei tarvii jalustalle nostaa mutta tasa-arvoiseksi! Ei homous ole sairaus mikä lähtee ku tarpeeks kauan hakataan raamatulla päähän..

apua apua apua!!! aagh!!

Olenko oikeassa, että teidän mielestänne edelleenkin/aina homous ON SAIRAUS ja sen edelleen TULISI OLLA RIKOS?"

Kyllä.
Olen sitä mieltä, että homoseksuaalisuus on joko sairaus tai rikos.

:O

Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etteivätkö homot ja homopariskunnat voi olla ihania ihmisiä. Totta kai he voivat olla sitä. Mutta ei se todista mitään. Yhtä hyvin psykopaatit, pedofiilit ja massamurhaajat voivat olla erittäin mukavia ja ihania ihmisiä, kun heitä tapaa satunnaisesti kahvikupposen äärellä. Mutta ei se todista mitään, varsinkaan heidän salassa tekemiensä rikosten puolesta.

:O:headwall:

Tämä ei ole mielipideasia.
Aloituksessani kaikki oli faktaa.
Jo vuosikymmeniä jatkunut homoustrendi
ei ole syntynyt sattumalta. Kyseessä
on maailmaneliitin taholta hyvin
suunniteltu ja onnistunut maailman
mielipiteen, ennen kaikkea heteroiden,
käsitysten manipuloiva muuttaminen.
Manipuloidut eivät vain itse edes
huomaa sitä. Vähittäinen ajatusten
muokkaaminen on tehty erittäin
taitavasti ja suuren rahan avulla.

Hhmmm... niih...

Itseäni lähinnä huvitti tuo teksti. Tuo kauhea suunnitelma yhteisestä maailmasta, Maailman Unionista, joka tässä esitettiin niin kovin pahana ja kauheana asiana, on mielestäni oikeasti ihan tavoittelemisen arvoinen juttu. Se maailma ei todellakaan olisi paha, kuten tämä herra sen esittää. Vaan jos kaikki olisi yhtenäistä, ei tarvitsisi enää sotia (etenkään uskon asioista). Jokainen saisi olla oma itsensä, ketään ei syrjittäisi. Miksiköhän tämä herra näkee asian niin pahana??

Itseäni lähinnä huvitti tuo teksti. Tuo kauhea suunnitelma yhteisestä maailmasta, Maailman Unionista, joka tässä esitettiin niin kovin pahana ja kauheana asiana, on mielestäni oikeasti ihan tavoittelemisen arvoinen juttu. Se maailma ei todellakaan olisi paha, kuten tämä herra sen esittää. Vaan jos kaikki olisi yhtenäistä, ei tarvitsisi enää sotia (etenkään uskon asioista). Jokainen saisi olla oma itsensä, ketään ei syrjittäisi. Miksiköhän tämä herra näkee asian niin pahana??

ehkä siksi, et jos maailma olis yhtenäinen ja asioista päätettäisiin jonkun muun varjolla kuin uskonnon, niin uskonnot menettäisivät tehonsa.
yhteinäistä maailmaa kun ei voi saavuttaa muuten kuin uskontojen katoamisella.Koskaan tää maailma ei tule hyväksymään kaikkia uskontoja saman arvoisina.

mä en tiedä salaliittoteorioista, enkä ota kantaa mihinkään tasa-arvo asioihin, mutta mun mielipide on että miestenväinen seksi ja naistenvälinen seksi on syntiä (kuten Raamatussa lukee) ja vastoin Jumalaa, oli kyseessä sitten homoja tai kokeilevia heteroja. On ihan sama onko homo tai hetero, mutta synti on synti eikä mun mielestä Jumalan tarvitse siunata syntiä, oli kansa mitä mieltä hyvänsä.

Minä olen sitä mieltä että heillä pitää olla samat oikeudet kuin muillakin. Hekin ovat ihmisiä. :mad:

Ovat ihmisiä siinä missä muutkin poikkeavat ja sairaat/raihnaset sekä erityisihmiset:)
Saavat toki normaalin kohtelun mutta jalustalle nostaminen on sairasta ,paraatit on sairasta ja baareja he ei tarvitse. Onko vammaisille ja muille erityisryhmille omia baareja by the way??

Ovat ihmisiä siinä missä muutkin poikkeavat ja sairaat/raihnaset sekä erityisihmiset:)
Saavat toki normaalin kohtelun mutta jalustalle nostaminen on sairasta ,paraatit on sairasta ja baareja he ei tarvitse. Onko vammaisille ja muille erityisryhmille omia baareja by the way??

Heille pitäisi järjestää omat baarit joissa otetaan huomoon heidän sairaudet. Ja kuka on kieltänyt paraatien järjestämiset heiltä?
Nykyaikana uskalletaan olla avoimempia seksuaalisen suuntauksen suhteen.

On ihan sama onko homo tai hetero, mutta synti on synti eikä mun mielestä Jumalan tarvitse siunata syntiä, oli kansa mitä mieltä hyvänsä.

tätä en ole uskovaislogiikassa koskaan ymmärtänyt: jos on olemassa kaikkivaltias jolla on lähes ääretön valta, miksi tavallinen ihminen voi kuvitella päättävänsä mikä jumalan tahto kulloinkin on tai mitä jumalan tarvitsee tehdä :o
siinä on turha vedota raamattuun tai muihinkaan kirjoituksiin koska jokainen uskovainenkin valitsee siitä kirjasta ne kohdat joita haluaa noudattaa ja jättää loput huomioimatta. ja lähes jokaiselle asialle löytyy kirjasta lause joka kumoaa edellisen.

Yhteistyössä