Miksi itsenne tahallaan lihottaneet läskit olette kateellisia laihoille ja kauniille?

• Viestiketjun aloittaja "Heluna"
  • Ensimmäinen viesti
No mietipä ap tuota sun tekstin sävyä. . Mie en ketään hauku painon suhteen ja toivon että minuakaan ei kukaan ylenkatso. Tilaa on meille kaikille ja kaikenkokoisille. Negatiiviseen sävyyn ei kenenkään painoa tarvi kommentoida.

miiii
Ha. Laiha tikku, eli liian laiha? Liian laihakin on ruma. Jos ei ole lihaksikas tms. Ja eikai lihavuus rumaksi ihmistä tee...?? Voi sitä olla läski ja kaunis.
ja olen hieman ylipainoinen ja toki olen kateellinen hyväkuntoisille, mutta itse raskauden jälkeen aion olla myös kondiksessa.

[QUOTE="Heluna";28354540]Olen kaunis ja laiha tikku mutta läskit vaan haukkuvat ja ovat muuten ilkeitä. Miksi? En minä ole teitä pakottanut mässäämään.[/QUOTE]

Kaunis tikku? Tuotaa... On kyllä sanottava, että monella "tikulla" on vääristynyt omakuva, ja ainoat, joiden mielestä he ovat kauniita ovat tikut itse.

Hoikat ihmiset ovat minunkin mielestäni kauniita, jos ovat hyvinvoivan ja liikunnallisen näköisiä. Mutta laihat tikut ovat itse asiassa vielä rumempia kuin lievästi ylipainoiset.

"hep"
[QUOTE="Heluna";28354594]Onko normaalia olla 80-250 kiloinen pallukka? Normaalit ovat terveitä.[/QUOTE]

Alipainoisuus on yhtä sairasta kuin liika lihavuus. Sori vaan. Normaalipaino kunniaan, ja jollakin se 80 kg on normaali paino (jos olet sattunut huomaamaan niin meitä on eri pituisiakin ihmisiä....)

"too"
[QUOTE="Heluna";28354594]Onko normaalia olla 80-250 kiloinen pallukka? Normaalit ovat terveitä.[/QUOTE]

Oikeasti se ulkomuoto ei kerro mitään siitä onko ihminen terve vai ei. Toisekseen ruminta mailmassa on kylläkin ylimieliset ihmiset jotka luulevat olevansa jotenkin parempia kuin muut,oli see syy siihen ylemmyydentuntoon sitten mikä tahansa.Yksinkertaisesti sanottuna,ulkomuotoa voi aina muuttaa,mutta sen ei tarvitse olla suurikaan vika jos se on päässä.

"Heh"

Mä olen täysin normaalipainoisen näkönen, lihaksiakin löytyy :p 182/85 nainen.

Laiha tikku,voi ei...Mulla oli joskus aikanaan sama ongelma,olin laiha tikku,ei persettä,ei rintoja,häpesin kroppaani,käytin aina pitkiä paitoja,ettei kukaan vaan huomaisi olematonta luupersettäni...
Mutta sitten vihdoin tajusin aloittaa salitreenit,sun kannattaa myös kokeilla,mua ainaskin auttoi.
Eihän se nykyisessä vaativassa maailmassa mikään ihme oo,jos sua kiusataan,kun kerran oot laiha tikku. :)

pikkusenpulska
[QUOTE="Heluna";28354540]Olen kaunis ja laiha tikku mutta läskit vaan haukkuvat ja ovat muuten ilkeitä. Miksi? En minä ole teitä pakottanut mässäämään.[/QUOTE]

Olen verisesti kateellinen. Olen itsetunnoton läski ja itsekurini on löystyneen kuminauhan luokkaa. Minusta olisi parempi kun kaikki vaan makaisivat sohvalla ja mussuttaisivat berliininmunkkeja ja on epäreilua, ettet sinä tee niin, vaan pilaat muiden elämän laihuudellasi.

Tämänhän sinä halusit kuulla?

Yhteistyössä