Miksi istut vielä tähän aikaan plussailemassa?

Onko oikeesti joku syy valvoa?

Mä odottelen että pääsen mittaamaan tytön sokerit ja sitten joko nukkumaan tai syöttämään tyttöä tai pistämään sille insuliinia tai valvomaan vielä ja vahtimaan seuraavan tunnin. :| Aika kuluu parhaiten netissä
 
en vaan jaksa viel lähteä nukkumaan. Täs on erästä asiaa vatvottu parin kasvattajan kanssa ja on nyt niin pöllämystynyt olo, ettei varmaan unikaan tulis heti... Enkä oikein osaa nukkua kun mies ei oo lämpöpatterina vieressä. Täytyy varmaan nukkua villapaita päällä :D
 
vieras
meillä mies ja lapsi nukkuu, itekkin pitäis mennä mutta jotenkin tää perse on liimautunut tähän penkkiin vaan kiinni :D aamulla sen sitten huomaa kun aikainen herätyskello "pirahtaa" ton muksun aikataulun mukaan.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Töissä olen, kierron tein juur.

Mikäs teitin vauvelilla on Rajis?
samaa olin tulossa kysymään ja minkä ikänen pikkunen siellä on
( anteeksi tietämättömyyteni, olin kateissa varmaan noin vuoden)
Montako lasta sulla on Yainaba nykyää ja minkä ikäisiä?onko toi sokerihommeli joku uus juttu?
 
pia
raskauden viimeiset viikot käsillä ja kipujen kanssa en viitsi sänkyyn mennä kun vasta sitten kun nukahan heti.. jokin valvottaa, vaikka aamusta pitäs mennä synnärille kontrolliin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Töissä olen, kierron tein juur.

Mikäs teitin vauvelilla on Rajis?
samaa olin tulossa kysymään ja minkä ikänen pikkunen siellä on
( anteeksi tietämättömyyteni, olin kateissa varmaan noin vuoden)
Montako lasta sulla on Yainaba nykyää ja minkä ikäisiä?onko toi sokerihommeli joku uus juttu?
Se on viime juhannuksesta ollu tytöllä.
Ja meillä on nykysin 9 lasta, tai no, kaks on jo aikuisia ja "omillaan" ja nuorin on 1½v
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
raskauden viimeiset viikot käsillä ja kipujen kanssa en viitsi sänkyyn mennä kun vasta sitten kun nukahan heti.. jokin valvottaa, vaikka aamusta pitäs mennä synnärille kontrolliin :(
tsemppiä, ne viimeset metrit on niiiiin hitaita ja raskaita mut se vaavi sit....

:heart:
 
tätyy vilkaista teitäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Onko oikeesti joku syy valvoa?

Mä odottelen että pääsen mittaamaan tytön sokerit ja sitten joko nukkumaan tai syöttämään tyttöä tai pistämään sille insuliinia tai valvomaan vielä ja vahtimaan seuraavan tunnin. :| Aika kuluu parhaiten netissä
Hauska kysymys, yt mun vuoro kuopukselta. Pian täytyy lopettaa. Ensin kirjoittelin IS:llä. Yökyöpeli myös oon ja valvon kauan ja pian täysikuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Töissä olen, kierron tein juur.

Mikäs teitin vauvelilla on Rajis?
samaa olin tulossa kysymään ja minkä ikänen pikkunen siellä on
( anteeksi tietämättömyyteni, olin kateissa varmaan noin vuoden)
Kuumeessa on poju, ikää hällä nyt 2,5kk. :) :heart: Tai oikeastaan valvoskelen tuon toiseksi nuorimankin takia, sama vaiva ja ikää 1v5kk. :)
 
jenmo
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
[/b]björn on sit iskeny mun cothiksen..... Ei siin sillei mitää, toki te voitte ottaa pussikaljaa ja pitää kivaa, mihinkä mua siinä hommassa tarvittas.... :ashamed: :|


...vaikka janottaa tässä kieltämäti itteeki... *vink* *vink* :whistle:


...*muoks* ja mustaukset vituilleen...taas vaihteeks :LOL:
 

Yhteistyössä