Enkä mä ehdi nukkumaan, kun mä alotin tän villapuvun joAlkuperäinen kirjoittaja Björn:En saa unta kun mietin kuinka hauskaa meillä tulee olemaan cothiksen kanssa pussikaljottelemassa. Toivottavasti saa sen villapuvun valmiiksi!
samaa olin tulossa kysymään ja minkä ikänen pikkunen siellä onAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Töissä olen, kierron tein juur.
Mikäs teitin vauvelilla on Rajis?
Montako lasta sulla on Yainaba nykyää ja minkä ikäisiä?onko toi sokerihommeli joku uus juttu?Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:samaa olin tulossa kysymään ja minkä ikänen pikkunen siellä onAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Töissä olen, kierron tein juur.
( anteeksi tietämättömyyteni, olin kateissa varmaan noin vuoden)
Se on viime juhannuksesta ollu tytöllä.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Montako lasta sulla on Yainaba nykyää ja minkä ikäisiä?onko toi sokerihommeli joku uus juttu?Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:samaa olin tulossa kysymään ja minkä ikänen pikkunen siellä onAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Töissä olen, kierron tein juur.
tsemppiä, ne viimeset metrit on niiiiin hitaita ja raskaita mut se vaavi sit....Alkuperäinen kirjoittaja pia:raskauden viimeiset viikot käsillä ja kipujen kanssa en viitsi sänkyyn mennä kun vasta sitten kun nukahan heti.. jokin valvottaa, vaikka aamusta pitäs mennä synnärille kontrolliin
Hauska kysymys, yt mun vuoro kuopukselta. Pian täytyy lopettaa. Ensin kirjoittelin IS:llä. Yökyöpeli myös oon ja valvon kauan ja pian täysikuu.Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Onko oikeesti joku syy valvoa?
Mä odottelen että pääsen mittaamaan tytön sokerit ja sitten joko nukkumaan tai syöttämään tyttöä tai pistämään sille insuliinia tai valvomaan vielä ja vahtimaan seuraavan tunnin. :| Aika kuluu parhaiten netissä
Kuumeessa on poju, ikää hällä nyt 2,5kk. :heart: Tai oikeastaan valvoskelen tuon toiseksi nuorimankin takia, sama vaiva ja ikää 1v5kk.Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:samaa olin tulossa kysymään ja minkä ikänen pikkunen siellä onAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Töissä olen, kierron tein juur.
Laita jo rytmiin tuon ikäinen, Se on vanhempien homma.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tyttö sitten päätti vielä valvoa, joten tässä ootellaan unta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:[/b]björn on sit iskeny mun cothiksen..... Ei siin sillei mitää, toki te voitte ottaa pussikaljaa ja pitää kivaa, mihinkä mua siinä hommassa tarvittas.... :ashamed: :|
...vaikka janottaa tässä kieltämäti itteeki... *vink* *vink*