Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on aika jännä juttu että ympärileikkaus on juurtunut niin syvälle amerikkalaiseen kulttuuriin. Esimerkiksi naapurimaassa Kanadassa leikkausten määrä on vähentynyt todella paljon hyvin nopeasti 1980-luvulta alkaen.
Jos olisi luokan ainoa ympärileikkaamaton poika, niin varmasti pyytäisit vanhemmiltasi saksia
 
Bella
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
Lapsiavioliittoja on muidenkin uskontojen keskuudessa kuin islamissa. Islamin perustamisen aikoihin on pedofilia tainnut olla ihan tavallista maailman joka kolkassa.
Niin? Miten ne "muut uskonnot" poistaa sen pedofilian islamista? Eiköhän kaikki uskonnot, jotka on jotenkin sidoksissa pedofiliaan ole niitä "pedofiiliuskontoja"?
En ole sanonut, että muut uskonnot poistaisivat pedofilian islamista. Vaan tarkoitan, että turha pelkästään islamia syyttää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on aika jännä juttu että ympärileikkaus on juurtunut niin syvälle amerikkalaiseen kulttuuriin. Esimerkiksi naapurimaassa Kanadassa leikkausten määrä on vähentynyt todella paljon hyvin nopeasti 1980-luvulta alkaen.
Jos olisi luokan ainoa ympärileikkaamaton poika, niin varmasti pyytäisit vanhemmiltasi saksia
Aika kamalaa ajattelua. Samalla perusteella voisi ajatella, että koska melkein kaikki muutkin tytöt yhteisössä on silvottu, niin se on hyväksyttävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ajatelkaa:
Kristinuskossa aviotta raskaaksi tullut nainen (Maria) on pyhä, Jumalan pojan synnyttäjä, varmasti korkein arvo mitä nainen voi saada. islamissa avioton raskaaks itullut olisi kivitetty/kivitetään kuoliaaksi.

Siitäkin voimme pohtia, kumpiko on rauhanuskonto ja kummassa naisella paremmat oltavat.
Mun ex-miehen nykyinen on edelleen avioton, tullut raskaaksi aviottomana miehen avioliiton ollessa vielä voimassa. Se jos mikä on kivityksen aihe, mutta ainoa, joka alko kiviä viskoon, olin minä.
Eihän asia sinulle kuulu?
 
siksi
Islamin uskoiset kaikki hyväksyvät näemmä tuon lapsiavioliittotouhun eli lapsen raiskauksen. Jos katoliset papit raiskaa lapsia, ne on VAIN muutama hullu pappi salassa, eikä koko kansakunta. Ja heidät todella tuomitaan ja lynkataan. Toisin kuin eräässä paikassa ;(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on aika jännä juttu että ympärileikkaus on juurtunut niin syvälle amerikkalaiseen kulttuuriin. Esimerkiksi naapurimaassa Kanadassa leikkausten määrä on vähentynyt todella paljon hyvin nopeasti 1980-luvulta alkaen.
Jos olisi luokan ainoa ympärileikkaamaton poika, niin varmasti pyytäisit vanhemmiltasi saksia
Aika kamalaa ajattelua. Samalla perusteella voisi ajatella, että koska melkein kaikki muutkin tytöt yhteisössä on silvottu, niin se on hyväksyttävää.
ohan se nyt täysin eri asia ympärileikata poika kuin silpoa tyttö
ei initä voi verrata keskenään
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Pidetäänkö? Mun mielestä katoliset on niitä pahimpia. Papit, piispat... Se on ihan viiminen kirkko mihin mä liittyisin. Islamista mulla ei oo mitään hajua. Ikinä kuullu yhtään islamilasta pedofiilia.
Ei siellä olekaan pedofiilejä, kun se touhu on käsittääkseni laajalti laillista.
 

Yhteistyössä