Miksi ihmisten taloudenpito on usein niin huono?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leivinpaperi nyt ei paljoa maksa, mä käytän joskus paperin 2 kertaan jos ei näy läikkiä.
Mutta sen voi korvata kestopaperilla...

tai silikonisella, uuninkestävällä paistoalustalla.

Niin, olisko ne tampoonit ~10€/kk…
Joillakin menkat saattaa kestää jopa 7pv, laskin sen mukaan ja ruhtinaalliset viis ponia päivässä saa tuupata.

Paljonko kuukuppi maksaa, niitä pitää olla vähintään kaksi? Onko se tyyliin ikuinen?
Paljonko sen keittäminen maksaa?Kuinka usein se keitetään? Vai tarvitseeko niitä edes keittää? Voisiko sen ehkä keittää avotulella, että ei kulu energiaa moiseen?🤷‍♀️😁

Leivinpaperi nyt ei paljoa maksa, mä käytän joskus paperin 2 kertaan jos ei näy läikkiä.
Mutta sen voi korvata kestopaperilla...

tai silikonisella, uuninkestävällä paistoalustalla.

Eiks noi teflonit tuppaa olemaan vähän sellaisia, että syöt ne teflonit jossain vaiheessa?

Eiks noi teflonit tuppaa olemaan vähän sellaisia, että syöt ne teflonit jossain vaiheessa?

Siitä vaan, ääntä kohti. Älä kysele :)

• Haha
Reactions: Lispetti
Siitä vaan, ääntä kohti. Älä kysele :)

Voi hitto, en löydä sitä tv-mainosta missä Echo paistaa miehelleen tiskirätin ja mies syö sen hyvällä ruokahalulla.

Muistatteko sen mainoksen?😁

• Haha
Reactions: Echo
Siinä säästää paljon, kun ei pidä kehossa ylipainoa. Kun kantaa mukanaan 30kg turhaa painoa 24/7 niin kyllä siinä pitää syödä myös ylimääräisesti ruokaa ja ruoka maksaa.

Niin, olisko ne tampoonit ~10€/kk…
Joillakin menkat saattaa kestää jopa 7pv, laskin sen mukaan ja ruhtinaalliset viis ponia päivässä saa tuupata.

Paljonko kuukuppi maksaa, niitä pitää olla vähintään kaksi? Onko se tyyliin ikuinen?
Paljonko sen keittäminen maksaa?Kuinka usein se keitetään? Vai tarvitseeko niitä edes keittää? Voisiko sen ehkä keittää avotulella, että ei kulu energiaa moiseen?

MUlla oli kuukuppi silloin kun ne olivat uusi juttu.

Oikeasti toimii! Ja säästää rahaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä