Miksi ihmiset ovat kateellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
Siis mietin vain..jos joku saa jotain kuten tuollaisen 60e kortin niin jotkut näkee murina vaivaa?
Jos he EIVÄT ole kateellisia miksi heidän tarvitsee nurista?
Jos mun naapuri sais vaikka lotossa 7 oikein ,niin en mä menisin sen postiluukusta urputtaan "katokkin että et käytä alakerran ilmaispesukonetta enää,varokkin käyn vetää jöötit sinne sekaan" :xmas:
voisin mielessäni purnata et joitakin se onni potkii..

Koska nykysin asiat ovat ihmisillä liian hyvin ja pitää keksiä edes joku juttu, mistä sitten vinkua. Jos olisi oikeita huolia, ei todennäköisesti riittäisi aikaa edes miettiä toisten avustuksia tms.

Alkuperäinen kirjoittaja BatMan:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:
Minä olen kateellinen, koska minä en saa 60 euron lahjakorttia vaikka haluaisin. Ostaisin irtokarkkeja, sipsejä ja dippikastiketta.
:D ,mutta mietis että sä lihoisit sitten..

Voihan noita syödä vähän kerrallaan. Riittäis moneksi kuukaudeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:
Koska nykysin asiat ovat ihmisillä liian hyvin ja pitää keksiä edes joku juttu, mistä sitten vinkua. Jos olisi oikeita huolia, ei todennäköisesti riittäisi aikaa edes miettiä toisten avustuksia tms.

näin. ei sillä hyvä ettei kaikilla ole, mut tarviiko lyödä lyötyä..

Aina, kun rahaa ei ole sieltä omasta selkänahasta revitty, niin joku siitä valittaa. Se on tätä suomalaista luonnetta. Jos se ei ole kateutta, niin katkeruutta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina, kun rahaa ei ole sieltä omasta selkänahasta revitty, niin joku siitä valittaa. Se on tätä suomalaista luonnetta. Jos se ei ole kateutta, niin katkeruutta sitten.

nii in..on vain perheitä jotka joutuvat työttämäksi tai kituuttamaan tahtomattaan pienellä rahalla.kai sitä jokainen tekisi työtä mistä saisi kunnon palkkaa?
Miettii et jotkut rataa 800e kuukausi tuloilla ja käteen jää laskujen jälkeen ei kerrassaan mitään :(

Alkuperäinen kirjoittaja BatMan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

nii in..on vain perheitä jotka joutuvat työttämäksi tai kituuttamaan tahtomattaan pienellä rahalla.kai sitä jokainen tekisi työtä mistä saisi kunnon palkkaa?
Miettii et jotkut rataa 800e kuukausi tuloilla ja käteen jää laskujen jälkeen ei kerrassaan mitään :(

No sehän siinä ironista onkin, että joillakin ei todellakaan ole elämä ruusuilla tanssimista, niin pitää se 60e kadehtia vielä päälle. Mutta voimme ajatella heistä yleistäen sen, että he ovat maailmaa suppeasti katselevia, hieman asemansa turruttamia ihmisiä. Kun heidän yleistyksensä on, että ne sen 60e rahan saajat ovat kotonansa lusmuilevia, jotka eivät ansaitse jouluun avustusta, koska itse ovat tiensä valinneet.

Yhteistyössä