Miksi ihmiset menevät naimisiin 3 viikon tuntemisen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hähtäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hähtäh

Vieras
JOO ihmettelen..eilen mennyt naimisiin yks tuttu,facessa tätä katselin..
seukannut sen miehen kanssa hmm olisiko nyt täynnä 4 viikkoa :O
edellinen mies kuoli noin 3kk sitten,tosin olivat eronneet jo aikaisemin ja synnytti lapsen sille tässä joku 2kuukautta sitten.
oli harvinaisen nopea tuo likka liikkeissään ei voi muuta sanoa :O

Onhan näitä rakkausaddikteja maailma pullollaan. Kai se tuo jotain emotionaalista turvaa että on kihloissa tai naimisissa, vaikka se tapahtuisikin kuinka nopeasti.
Tätini on ollut kihloissa varmaan lähemmäs kymmenen kertaa, oikein mukava ja fiksu nainen mutta joku tunnepuolen häiriö tai epävarmuus varmaankin riivaa.

niin, jotkut on..
mun äitee ja isä muuttivat yhteen ja menivät kihloihin 2 viikon tuntemisen jälkeen, naimisiin 4kk myöhemmin ja olivat naimisissa kuitenkin 19v (erosivat kun lama oli tuonut rahaongelmia ja sitä kautta muitakin ongelmia suhteseen) että ei se välttämättä ennusta huonoa jos on nopea :)

Nuo ovat vaikeita asioita määritellä.

Minä menin ensimmäisen mieheni kanssa kihloihin samana iltana kun tavattiin ja vaikka siinä menikin kuukausia ennen kuin vihille ehdittiin niin yhtä hyvin oltaisiin voitu tehdä se vaikka jo seuraavalla viikolla.
Liitto kesti 19 vuotta kunnes kuolema erotti.

Toisaalta jokainen taitaa tuntea pareja jotka pitkän seurustelun ja avoliiton jäälkeen menevät vihille - erotakseen hyvin pian.
Jokin omalaatuinen mekaniikka siinäkin?

KESKIMÄÄRIN uskoisin että on hyvä tutustua pitempään kuin vain muutaman kuukauden ajan.
Toisaalta se keskimäärä ei kerro oikein mitään jonkin yksittäisen ihmisen tarinasta ja ennusteesta...

En kyllä osaa sanoa, me mennään naimisiin enskesänä ja ollaan oltu yhessä silloin miehen kanssa jo 4v 4kk :) Joillakin on vain kova kiirus mennä naimisiin :)

Kukin tavallaan.

Ei se vuosien yhdessäolo takaa, että liitto kestää. Mä tiedän usiemman parin joka oli vuosia yhdessä, menivät naimisiin ja sitten erotaan vuoden parin päästä.