Miksi ihmiset käyttää kakkuloita?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
olin 13 vuotta rillipää, kunnes olin tarpeeksi kypsä rilleihin. Menin laseriin ja elämäni oli n. 10 minuutissa parempi. Parhaimpia sijoituksia koskaan; ei enää rillien huurtumisia, putsausta, etsimistä jne. Ja se tärkein; ei ne kyllä ketään kaunista.

Koska en näe ilmankaan eikä piilarit käy. Laser-leikkaukseen en mene, ennen kuin on luotettavaa tietoa siitä, miten vaikuttavat silmiin pitkällä aikavälillä. En ole huomannut, että olisivat hankalat. Olen käyttänyt laseja yli 20 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Koska en näe ilmankaan eikä piilarit käy. Laser-leikkaukseen en mene, ennen kuin on luotettavaa tietoa siitä, miten vaikuttavat silmiin pitkällä aikavälillä. En ole huomannut, että olisivat hankalat.
Minä seurailin tilannetta kymmenisen vuotta ystävät tutkimuskohteinani, ennenkuin menin itse :)

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Olen jo niin mukavuudenhaluinen, etten jaksa latrailla piilolinssien kanssa. Olisin leikkauttanyt silmat mutta en ollut sopiva kandidaatti Lasikiin.

Joten pakko kayttaa, etta nakee pikkasen paremmin :D
Sama vika, mut mä oon aika tottunut, ekat lasit sain jo alle 2 vuotiaana :D

joo
kaverini kävi leikkauksessa, nyt kaksi vuotta myöhemmin silmät edelleen kuivat kuin Sahara, kutiavat siksi. Lisäksi ei näe tarkasti lähelle eikä kauas. Niinkin voi käydä, eikä uusintaleikkaus auttaisi.

vieras
Mulla ruma naama, näytän paljon paremman näköiseltä ku mulla on lasit. Nenän varsi tosta silmien välistä niiin matala ja oudon näköinen, nyt lasit peittää sitä ja hämää...

paa
Mä käytän silmälaseja koska en jaksa pelleillä piilareiden kanssa (on tosi kuivat silmät jne) ja laserleikkaukseen en halua käyttää rahaa. Hyvin oon tähänkin asti pärjännyt laseilla. No problemo.

Ja eiks kakkulat oo sellaiset sangattomat lasit mitkä esim. Roope Ankalla on? Itse en kylläkään käytä sellaisia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tota... mul on tilillä tonni. Mistä teen 5 lisää et saan leikkauksen? Ja millä elän sen jälkeen? Myyn katsetta kauniista silmistäni kadunkulmilla?
No ei se ny 6000 euroo maksa! N. 3 donaa riittää.
Oho... painoin väärää nappulaa. Mut jokatapauksessa, ei mulla ole varaa leikkaukseen, siksi kakkulat.

Yhteistyössä