Ne on kauniit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ihmisillä ylipäätään on silmät?
Sielun peili?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ne on kauniit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ihmisillä ylipäätään on silmät?
Peesailen.Alkuperäinen kirjoittaja jåå:Mä kävin mieluummin laserleikkauksessa. Ei jaksanu käyttää enää kakkuloita. Hankalat on.
Minä seurailin tilannetta kymmenisen vuotta ystävät tutkimuskohteinani, ennenkuin menin itseAlkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Koska en näe ilmankaan eikä piilarit käy. Laser-leikkaukseen en mene, ennen kuin on luotettavaa tietoa siitä, miten vaikuttavat silmiin pitkällä aikavälillä. En ole huomannut, että olisivat hankalat.
Sama vika, mut mä oon aika tottunut, ekat lasit sain jo alle 2 vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen jo niin mukavuudenhaluinen, etten jaksa latrailla piilolinssien kanssa. Olisin leikkauttanyt silmat mutta en ollut sopiva kandidaatti Lasikiin.
Joten pakko kayttaa, etta nakee pikkasen paremmin
No ei se leikkaus 6000 euroa maksaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tota... mul on tilillä tonni. Mistä teen 5 lisää et saan leikkauksen? Ja millä elän sen jälkeen? Myyn katsetta kauniista silmistäni kadunkulmilla?
No ei se ny 6000 euroo maksa! N. 3 donaa riittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tota... mul on tilillä tonni. Mistä teen 5 lisää et saan leikkauksen? Ja millä elän sen jälkeen? Myyn katsetta kauniista silmistäni kadunkulmilla?
Lasik-leikkaus maksoi minulla 1480 euroa/ silmä. Halvemmallakin leikkauksen saa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tota... mul on tilillä tonni. Mistä teen 5 lisää et saan leikkauksen? Ja millä elän sen jälkeen? Myyn katsetta kauniista silmistäni kadunkulmilla?
Oho... painoin väärää nappulaa. Mut jokatapauksessa, ei mulla ole varaa leikkaukseen, siksi kakkulat.Alkuperäinen kirjoittaja mitäh?:No ei se ny 6000 euroo maksa! N. 3 donaa riittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tota... mul on tilillä tonni. Mistä teen 5 lisää et saan leikkauksen? Ja millä elän sen jälkeen? Myyn katsetta kauniista silmistäni kadunkulmilla?