Miksi ihmiset jakautuvat kahtia, tai siis millaiset ihmiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä johtuu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle olis ollu tarjolla astman ja raskauden takia. En ottanu, koska en tienny 100% riskejä mitä voi vauvalle aiheuttaa. kaks veljee otti ja loput perheest ei ehtiny ottaa. Kaikki sairasti possutaudin. Ei käyty kyläs heil tauti aikana niin ei me sairastuttu.

ihmisillä on erilainen tapa suhtautua "auktoriteetteihin" ja heidän sanomisiinsa/suosituksiinsa. netillä on iso merkitys: tietoa saa niin helposti jos on kiinnostunut hakemaan ja etsimään. ihmiset myös suhtautuvat erilaisella painoarvolla esim tuohon sikarokotteeseen. myös ihmisten elämänasenteet ja uskomukset vaikuttavat. monia syitä. tuossa jotain.

No mä en ottanut sikarokotetta. En ole hysteriaan enkä ylivarovaisuuteen taipuvainen, menen joissain jutuissa valtavirtaa vastaan enkä halua että muhun tökitään mitään ylimääräistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
ihmisiä on katsos aivottomia ja aivojaan käyttäviä... Eli toiset uskoo sokeesti kaiken mitä ylhäältäpäin sanotaan ja toiset kyseinalaistaa

Kyllä sitten naurattaa, kun ne rokotteessa olleet ajastimet laukeavat ja joukkokuolemat alkavat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihmisiä on katsos aivottomia ja aivojaan käyttäviä... Eli toiset uskoo sokeesti kaiken mitä ylhäältäpäin sanotaan ja toiset kyseinalaistaa

Kyllä sitten naurattaa, kun ne rokotteessa olleet ajastimet laukeavat ja joukkokuolemat alkavat!

Itse pystyn yöni nukkumaan, kun tiedän etten itse, saati lapseni osallistuneet historian suurimpaan huijaukseen ja lääkekokeiluun.

No mulla ei ole kertaakaan tullut edes mieleenkään ottaa koko rokotetta vaikka olisin kai ollut riskiryhmässäkin. Alusta asti olen suhtautunut koko sikatautiin huumorilla ja evvk-asenteella :) Ei ole pelottanut, huvittanut vaan ihmisten mediasokeus ja joukkohysteria. Olen muutenkin monissa asioissa melko hälläväliä tyyppi enkä ota elämää liian vakavasti.

no eikö maailmanloppu tule jokatapauksessa vuonna 2012 , että tilannehan on vähän niiku loose- loose kaikille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

Itse pystyn yöni nukkumaan, kun tiedän etten itse, saati lapseni osallistuneet historian suurimpaan huijaukseen ja lääkekokeiluun.

Me valitut pelastumme. Ja meistä voi sitten alkaa uusi älykkäämpi rotu! Voimia sinne saakka, sisko!

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

Me valitut pelastumme. Ja meistä voi sitten alkaa uusi älykkäämpi rotu! Voimia sinne saakka, sisko!

Ihmistyyppiä on varmaan ainakin pääpiirteittäin kahta:)
Toinen on ennakkoluulottomampi ja toinen ei.
Myös jotkut pelkäävät vähän kaikkea ja toiset taas ei. Toiset lukee enemmän faktoja ja toiset lähinnä kuuntelee juoruja ja lukee iltiksen pääuutiset.

Ja nämä sokeasti uskovat ja kyseenalaistajat saattavat silti päätyä yhtä tyytyväisinä samaan ratkaisuun ;) .

Yhteistyössä