Miksi ihmiset haluavat diagnisoida itselleen väkisin kilpirauhasen vajaatoiminnan?

• Viestiketjun aloittaja "kilpikonna"
  • Ensimmäinen viesti
bierasss
[QUOTE="hmm";30426625]Ihmiset haluaa löytää lihavuuteensa ihmelääkkeen. t.itsekin tämän vuoksi kilpparikokeissa juossut. Arvot ovat kumminkin viitearvoissa, normaalit. Perinteisella laihdutustyylillä siis jatkan.[/QUOTE]

Lihavuuteen mulla on ihan toinen konsti kuin mitkään pillerit. Haluaisin löytää vihdoinkin syyn tähän paskaan, väsyneeseen oloon (väsymyksestä huolimatta uni ei tule), turvonneisiin silmiin, älyttömään hiustenlähtöön, jatkuvaan paleluun, painonnousuun vaikka olen vähähiilarisella... ei jumankauta apua ei saa mistään.

"Niinpäniin"
No joo.. mutta esim. minulla on todettu krooninen unettomuus, nukun todella huonosti ja saatan valvoa välillä vaikka kaksi vuorokautta, nukkuakseni sen jälkeen muka hyvin eli ehkä jopa 4 tuntia. Tätä jatkunut jo useamman vuoden. Sairastamani vakava masennus ei ainakaan paranna asiaa... mutta niin kai se sitten on, että olen vain laiska saamaton paska joka käyttää masennusta ja unettomuutta tekosyynä luistaakseen töistä (joita ei olisi vaikka olisin terve).
Mä en ole noin sanonut.. On päivänselvää että on ihmisiä joilla on ihan oikeasti ongelmia..
Mutta tuntuu tosiaan nykyään olevan vastaus vähän jokaiseen kysymykseen masennus.
Oli sitten kyseessä uniongelmat, vitutus, väsymys, tai tuntemattomat kivut.

Yhteistyössä