Miksi ihmiset ei ymmärrä että 7 lapsen äiti ei voi olla kaunis ja laiha? :(

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Ei näemmä auta hoikkuus itsetunnon kanssa siulla ap. Kukaan ei supattele ja rupattele.. sun oman pään tuotosta kun et ole varma itsestäsi. Et ehkä ole saavuttanut elämässä jotain mitä halusit? komppaat sitä sillä että olenhan sentää hoikka ja kaunis 7 lapsen äiti. Vaan eipä auta. Kun itsetunto on kondiksessa ei tartte kuvitella päässä että toiset supiseen sun painosta, koosta tai ulkomuodosta. Se kuule kiinostaa ulkopuolisia tasan sekunnin verran tunnissa. Saatta noterata - ei muuta. Mutta sä teet kärpäsestä asian.

Itsetuntoa kondikseen.

ttt
Kyllä voi olla, mutta miksi pitäisi olla?

Ovatko kaikki sellaiset ihmiset elämässään epäonnistuneita, jotka eivät ole kauniita ja laihoja? Aika paljon epäonnistujia siis on tässä maailmassa.
Niin ja kuka on epäonnistunut? Sekö joka ei tuijota ulkomuotoonsa vaiko sen jonka tarvitsee sitä korostamalla korostaa: Olen kaunis vaikka olen äiti (siis toisille... jokainen äiti on kaunis, oli sitten paino mikä tahansa)

täällä on kolme alle 6vtä. ihmetys oli tänään melkoinen, kun vedin housut jalkaan ja ne tuntui löysältä, piti kaivaa vyö. tehokasta kun mies on ollut poissa yli viikon työmatkalla, ei mamma ehdikään levätä ja mättää karkkia :D
saatan ehkä muistaa, että miksi miehen edellissä työpaikassa kun oli reissutöitä 70% viikosta, mää olin pieni ja laiha vaikka oli kaksi alle 2vtä :D

Äijä Lopelta
Kävin tuossa joku viikko sitte Suviseuroilla ihan turistina ihmettelemässä menoa. Monta asiaa pisti silmään hyvässä ja pahassa, mutta tästä keskustelusta tuli mieleen yksi positiivinen pointti. Jokainen tietää, että siinä porukassa jos jossain lapsia piisaa, mutta yhtään ainutta ylipainoista äitiä ei osunut silmään. Tämä ei ollut kannanotto suuntaan tai toiseen, mutta tulipahan vaan mieleen kyseinen tapahtuma tätä lukiessa.

oukkei
[QUOTE="vieras";26735658]Ärsyttää kun katsotaan pitkään ja supatellaan! Ihmiset kaupassa tuijottaa! Eikä ymmärretä sitäkään että 9 ihmistä, joista 3 kasvavia teinejä ja 4 kasvavia lapsia, syö paljon![/QUOTE]

ok. hyvä tieto tämä. pitää muistaa.

Yhteistyössä