Jaksamista
Pidän peukkuja, että saat kunnollisen lääkityksen.Minusta tuntuu, etten oikeasti enää jaksa elää kauaa. Tavaroitakin oon jo sukulaisille, kavereille ja hyväntekeväisyyteen.
Pidän peukkuja, että saat kunnollisen lääkityksen.Minusta tuntuu, etten oikeasti enää jaksa elää kauaa. Tavaroitakin oon jo sukulaisille, kavereille ja hyväntekeväisyyteen.
Migreeniin Panacodia? No jopa on pahasti pihalla.Mulla panacod luojan kiitos tepsii hermosärkyyn, ihana entinen omalekuri määräs sen migreeniin. Kokoajan on pelko persiissä et koska senkin uusiminen lakataan.
Fiksuin toimiva lääke, ei voi mitään.Migreeniin Panacodia? No jopa on pahasti pihalla.
Terveisin neurologi.
Mitä lääkettä suosittelet migreeniin?Migreeniin Panacodia? No jopa on pahasti pihalla.
Terveisin neurologi.
?Mitä lääkettä suosittelet migreeniin?
No jos haluaa särkylääkepäänsäryn + riippuvuuden + estää täsmälääkkeiden vaikutuksen, niin siitä vain. Mahdollisimman nopeasti iso annos särkylääkettä. Jos ei tehoa niin täsmälääkettä. Jos se ei tehoa, niin iso annos särkylääkettä + phv lääke+ kofeiinia+ vähän Diapamia. Ja sitten estohoidot erikseen.Fiksuin toimiva lääke, ei voi mitään.
Tiesitkö, että kofeiini vähentää aikamoisesti diapamin tehoa.No jos haluaa särkylääkepäänsäryn + riippuvuuden + estää täsmälääkkeiden vaikutuksen, niin siitä vain. Mahdollisimman nopeasti iso annos särkylääkettä. Jos ei tehoa niin täsmälääkettä. Jos se ei tehoa, niin iso annos särkylääkettä + phv lääke+ kofeiinia+ vähän Diapamia. Ja sitten estohoidot erikseen.
Mä otin ennen pari kertaa kuukaudessa 5mg diapamin, nykyään ku oon taas alkanu juomaan kahvia, niin piti nostaa 10mg. Pari tablettia kuukaudessahan on tosi vähän, joten syy siihen, että annosta jouduttiin nostamaan on ihan selvästi kahvi.Ei tuossa paljoa Diapam vaikutusta tarvita. Vaikka 5 mg tabletista teho vähentyisi 50% niin riittää, ainakin jos kyse ei ole pamien käyttäjästä.
Mistä olet diagnoosin saanut? Terveyskeskuksesta? Vai alaansa erikoistuneelta lääkäriltä?Mulla ei oo kuulemma sellasia sairauksia, että tarvisin kipulääkärin hoitoa.
Siinäpä kysymysErikoistuneelta lääkäriltä.
Sori töppäilySiinäpä kysymys
Reumalaääkäriltä, neurologilta, keuhkolääkäriltä...Alkuperäinen kirjoittaja Siis kerroppa minkä alan;28904619:Sori töppäily
Ei näköjään kiinnosta ketään, mutta eipä se haittaa.Nyt näkyy pientä valoa tunnelin päässä. Sain kokeeksi tramal ja sirdalud lääkkeet. Ei nekään kipua riittävästi poista, mutta paremmin ku aiempi lääkitys