"Minä vain"
Siksi koska minulla on liian pitkä matka lähimpään Lidliin ja siellä on surkeat valikoimat.
Ja tällä mahtavalla viestillä nollattiin ruokakori tutkimukset ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja minä--;30224244:No jaa, minusta taas Prisma on halvempi monissa tuotteissa. Maito Lidlissä 0,89e, Prismassa 0,79. Leikkele Lidlissä 2,99e (ohuen ohut) Prismassa 2,45. Ruispala Prismassa 1,79e, Lidlissä taitaa olla 1,99 e. Prismassa on myös parempia tarjouksia yleensä. Joskus Lidl oli tosiaan halvempi, mutta ei kyllä enää. Eikä sieltä saa kaikkea mitä haluaisi. Eipä silti, kiva Lidlissä on välillä käydä.
Niin maksat keskimäärin 100 enemmän kuussa ruuasta ja saat bonuksena 50 takaisin ) ei huono diili.Alkuperäinen kirjoittaja äiteeeenä;30224273:S-markettiin pääsen autolla ja kantamukset kätevästi kassista suoraan autoon. Valikoima on laaja. Mitä tahansa löytyy. Lisäksi keskittämällä saan bonuksia mukavan summan vuodessa. Veikkaan että enemmän vaikutta se MITÄ ostaa kuin se, MISTÄ ostaa. Kunnon perusruoka ei paljoa maksa.