Miksi ihmeessä? ( yön ärsytys mietiskelyä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
kerokaa minulle , miksi jotkut ihmiset ovat niin ilkeitä toisilleen että pitää haukkua heti jos joku on käynyt läpi sektion alatiesynnytyksen sijasta, ruokkinut vauvansa korvikkeella kun ei maitoa jostain syystä olekaan tullut tai ei muuten ole voinut imettää , antaneet vauvalle purkkiruokaa, joutuneet hakemaan toimeentulotukea, halunneet hoitaa lapsiaan kotona tms, aiheita on miljoona?
Saako joku oikeasti tyydytystä siitä että voi paistatella keinotekoinen minä olen paras- sädekehä päänsä päällä ja polkea muita maan rakoon? :|
Kyllä jotkut ihmiset on kusipäitä. :/ :headwall:

en yleensä hauku sellaisia äitejä. kaikki tuo on mielestäni sitä samaa ku ne toisetki vaihtoehdot, mut mua ärsyttää suunnattomasti yks eukko joka antaa ymmärtää kaikille synnyttäneensä normaalisti ja olleensa raskaana siis ihan real raskaana vaikka lapsi on adoptoitu :o :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en yleensä hauku sellaisia äitejä. kaikki tuo on mielestäni sitä samaa ku ne toisetki vaihtoehdot, mut mua ärsyttää suunnattomasti yks eukko joka antaa ymmärtää kaikille synnyttäneensä normaalisti ja olleensa raskaana siis ihan real raskaana vaikka lapsi on adoptoitu :o :headwall: |O

:o :o

joillaki on vaan niin kova pätemisen tarve,se taas on tapaus kohtasta et johtuuko siitä et on itellään ni huono itsetunto et pitää toisia dissaa et tuntee ittensä paremmaks vaik kokeeko olevansa oikeasti parempi ku toiset..

Yhteistyössä