Miksi ihmeessä tuo mies lupaa meidän pojalle kaikkea, mitä tietää,ettei kuitenkaan voi ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Välillä ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Välillä ärsyttää

Vieras
Toissa viikolla mies oli pojan (6.v) kanssa katselleet netistä mönkijöitä ja poika oli saanut valita minkä mönkijän haluaa.. No sitten kun tulin kotiin lenkiltä poika aivan innoissaan tuli selittää minulle,että isä ostaa minulle uuden mönkijän. Pojalla siis on jo mönkijä.
No minä sitten pojalle siinä yritin selittää,ettei se nyt mitenkään ole mahdollista, koska sinulla on jo mönkijä ja siinä ei ole mitään vikaa. Poika loukkaantui minulle, kun sanoin tuollalailla. Isä oli luvannut uuden mönkijän..
No tänään sitten mies oli valinnut itselleen uuden auton :0 Ja nyt sitten poika taas tuolla huoneessaan itkee, koska isä oli sanonut,että mennään ostamaan uus auto.
Ensinnäkin minulla juuri loppui työsopimus ja olen tällä hetkellä kotiäitinä eli meillä ei ole rahaa mihinkään tarpeettomaan.
Toiseksi meidän talosta löytyy jo mönkijä ja miksi mies tarvisi työautokseen 8-paikkaisen tila-auton, koska liikkuu autollaan vaan kodin ja työpaikan väliä..
Minulla on 7-paikkainen tila-auto, koska minä liikun lasten kanssa paljon autolla ja kuljetan heitä joka paikkaan..

mitä jos keskustelisit miehen kanssa aiheesta?
Lapselle ei voi antaa tuollaisia lupauksia.
Vai onko lapsi vain ottanut lupauksena, jos isä olikin tarkoittanut ne mönkijän ja auton katselut semmoisina "jos saisit valita ni minkä näistä ottaisit"-juttuna..
miehet ei aina tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mitä jos keskustelisit miehen kanssa aiheesta?
Lapselle ei voi antaa tuollaisia lupauksia.
Vai onko lapsi vain ottanut lupauksena, jos isä olikin tarkoittanut ne mönkijän ja auton katselut semmoisina "jos saisit valita ni minkä näistä ottaisit"-juttuna..
miehet ei aina tajua.

Miehesi opettaa tuolla tavoin lapselle ettei lupauksia tarvitse pitää... :( Eikä aikuisiin voi luottaa...

Yhteistyössä