Miksi ihmeessä mies käyttäytyy näiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja khjihll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

khjihll

Vieras
Eli pari vuotta ollut säätöä miehen kanssa, ei mitään vakavaa juttua kumminkaan. Nyt kun juttu on ohi niin mies on alkanut jauhamaan esim. baarissa kännissä niin mun kavereille (jos on niihin törmännyt) tai omille kavereilleen että :''Pirkko'' (eli minä) on/oli mulle pelkkä pano-tyylistä juttua :O Mitä ihmettä tuo mies hakee tuolla, että jauhaa noin ala-arvoisia juttuja minusta kaikille?? Miksei voi vaan antaa olla ja olla hiljaa vaan miksi pitää mennä tuommoisia selittelemään ja jauhamaan kaikille?? Kyllä tiedän, mies on idiootti. En vain käsitä mikä tarkoitus tuolla on, yrittääkö todistella itselleen tuolla käyttäytymisellä jotain vai mitä??

[QUOTE="vieras";24685836]Yrittää uskotella ITSELLEEN ettei hällä MUKA olis tunteita sua kohtaan![/QUOTE]

Mutta veikkaatteko, että miehellä VOISI olla tunteita minua kohtaan vaikka väittää ettei ole?? Miksi ei voi myöntää asiaa jos olisi näin?

[QUOTE="aloittaja";24685851]Mutta veikkaatteko, että miehellä VOISI olla tunteita minua kohtaan vaikka väittää ettei ole?? Miksi ei voi myöntää asiaa jos olisi näin?[/QUOTE]

Hänen on helpompi hyväksyä "ero" uskottelemalla noin. Tai sitten yrittää pitää kiinni maineestaan. Tod.näk. on (ainakin ollut) tunteita sua kohtaan. Miehet ovat oikeasti pehmeämpiä kuin mitä antavat ymmärtää.

No jos ei mitään vakavaa juttua ollut niin eikö se sitten ollut joku panojuttu? Vai korttiako te vaan keskenänne pelasitte pari vuotta ja "sääditte"? Ja mitä se "säätäminen" tarkoittaa, sitäkö että jompi kumpi halusi suhdetta ja toinen vain leikki eli ei osannut päättää tai odotti jotain parempaa?

Sittenhän siinä voisi jotain ongelmaa ollakin jos teillä olisi ollut oikeasti vakava suhde jota nyt sitten mainostettaisiin pelkkänä panona mutta kun itse sanoit ettei mitään vakavaa ollut.

Yhteistyössä