Miksi ihmeessä häihin kutsutaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun äiti sai muutama vuosi sitte kutsun pikkuserkun ilmeisesti tytön häihin :o äiti ei ollu itekään täysin varma tuosta,että kuka siis on menossa naimisiin,ikinä ei ollu nähny tätä paria,asuvat ihan toisessa maassakin :o olis ollu vähän noloo häissä ku ei ois näöltäänkään tunnistanu hääparia :/ en tiedä mikä idea oli noin kaukasia kutsua...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun äiti sai muutama vuosi sitte kutsun pikkuserkun ilmeisesti tytön häihin :o äiti ei ollu itekään täysin varma tuosta,että kuka siis on menossa naimisiin,ikinä ei ollu nähny tätä paria,asuvat ihan toisessa maassakin :o olis ollu vähän noloo häissä ku ei ois näöltäänkään tunnistanu hääparia :/ en tiedä mikä idea oli noin kaukasia kutsua...

Mun veljelle kävi niin että ku menivät naimisiin, ja sinne oli sit kutsuttu meidän 3 tätiä yhdeksästä... isoveli katto sit että haa, tuolla on joku vaimon sukulainen, olenpas nyt kohtelias ja käyn esittäytymässä...
- hei! sie oot varmaan jotain sukua *****:lle? Mie oon *****... Ei ollakkaan ennen tavattu.
-*hiljasuus* ja räjähtävä nauru... Voi poikakulta, miehä oon ****-täti... :laugh:

Meillä tehtiin näin. Kukaan serkuistamme ei ollut erityisen läheinen, joten rajasimme kutsuttavat setiin, täteihin ja enoihin (toki heidän alaikäiset lapsensa tulivat vanhempiensa mukana). Ei-sukulaiset olivat sitten niitä, joiden kanssa olimme muuten tekemisissä, ystäviä ja tuttavia.

Yhteistyössä