V
vierailija
Vieras
Suomi taitaa olla ainoa maa jossa palaavia ISIS-naisia ei ole tuomittu eikä aloitettu esitutkintaa. #arvopohjaNiin eihän niitä naisia oo tuomittu mistään?. Ja ovat tarkkailun alla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomi taitaa olla ainoa maa jossa palaavia ISIS-naisia ei ole tuomittu eikä aloitettu esitutkintaa. #arvopohjaNiin eihän niitä naisia oo tuomittu mistään?. Ja ovat tarkkailun alla?
Ja tiedät tämän koska?Suomi taitaa olla ainoa maa jossa palaavia ISIS-naisia ei ole tuomittu eikä aloitettu esitutkintaa. #arvopohja
Eikö ole erikoista, että ei ole syytetty ja tuomittu!?Niin eihän niitä naisia oo tuomittu mistään?. Ja ovat tarkkailun alla?
No ehkä ne miehen alistamana oli pakotettu oleen julmia?. Mut kylhän ne tarkkailus on ja ei oo kuulunu mitään siltä suunnalta?Eikö ole erikoista, että ei ole syytetty ja tuomittu!?
Tai sitten tekivät valintoja ihan omasta tahdosta ja ovat vastuussa asioista jonka takia heitä vastaan pitäisi nostaa syytteet ja langettaa tuomiot!No ehkä ne miehen alistamana oli pakotettu oleen julmia?. Mut kylhän ne tarkkailus on ja ei oo kuulunu mitään siltä suunnalta?
www.kansalainen.fi
www.kansalainen.fi
No tossa eka tapauksessa pitäisi tutkia veikö sen mies ne lapset tosiaan sinne syyriaan ja äiti ei voinnu hylätä onko tuo tutkittu?. Ja eikös tuo nainen joka sanoi vihaavansa isistä luonnu itelleen tappo tuomion vai oliko vain hämäystä? Mut olis kiva kuulla suomen poliisilta mikä on tilanne meidän naisten kanssa?Tai sitten tekivät valintoja ihan omasta tahdosta ja ovat vastuussa asioista jonka takia heitä vastaan pitäisi nostaa syytteet ja langettaa tuomiot!
”SVT: Ruotsalainen nainen sai pitkän vankeustuomion Isis-yhteyksistä Irakissa, kolme ranskalaista Isisin jäsentä tuomittiin kuolemaan
Nainen sanoi olevansa syytön.”
![]()
SVT: Ruotsalainen nainen sai pitkän vankeustuomion Isis-yhteyksistä Irakissa, kolme ranskalaista Isisin jäsentä tuomittiin kuolemaan
Nainen sanoi olevansa syytön.yle.fi
”ISIS-nainen sai saksalaiselta tuomioistuimelta kovemman tuomion kuin syytteessä vaadittiin”
![]()
ISIS-nainen sai saksalaiselta tuomioistuimelta kovemman tuomion kuin syytteessä vaadittiin
Terroristijärjestö ISIS:ä kannattaneelle 41-vuotiaalle naiselle langetettiin Saksassa pitkä vankeustuomio. Bremenistä lähtöisin oleva nainen ei tuomarin mukaan ollut osoittanut vakavasti otettavaa halua irrottautua terroristijärjestöstä. Hampurin hovioikeus langetti ISIS-terrorijärjestöä...www.kansalainen.fi
”ISIS-nainen orjuutti 13-vuotiasta tyttöä Syyriassa – kolme ja puoli vuotta vankeutta”
![]()
ISIS-nainen orjuutti 13-vuotiasta tyttöä Syyriassa - kolme ja puoli vuotta vankeutta
ISIS-taistelijan lesken oikeudenkäynti päättyi Hampurissa. ISIS-nainen tuomittiin kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankeuteen. Hampurin alueoikeus on tuominnut ISIS-taistelijan lesken kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankeuteen. 36-vuotiaan naisen rikosnimikkeistössä oli muun muassa...www.kansalainen.fi
Ja Suomessa:
”Lentokentällä olivat vastaanottajat paikalla. Mankkinen sanoo, että al-Holin tulijat voivat palata kuntiin.
– Tarkoitus on, että he voivat pikku hiljaa palata takaisin normaaliin elämään.”
![]()
Suomeen palanneet Isis-naiset pääsivät vapaasti koteihinsa – näin heidän elämänsä jatkuu Suomessa
Al-Holilta palanneet joutuivat kahden viikon koronakaranteeniin.www.is.fi
Niinhän raamatussa kerrotaan. Miljardit ihmiset uskovat raamattuun. Uskovaisia on enemmän kuin ateisteja.No toivottavasti ei. Nainen joka luulee et maailma on 6k vanha ei oo oikeen kärryllä asioista.
No mäkin oon uskova. Mut en usko et maailma olis vaan 6k vanha. Se on vanhempi. Koska sumerialaiset asutti maata 3k ennen kristusta mihin aikaan ne dinot sopii?Niinhän raamatussa kerrotaan. Miljardit ihmiset uskovat raamattuun. Uskovaisia on enemmän kuin ateisteja.
Laura on niin rohkea että hän uskaltaa seistä uskontonsa takana ja puhua siitä julkisesti, harva muu uskaltaa.
Uskovaisia on aina ollut politiikassa ja päättävissä viroissa, ei Laura sen kummoisempi ole kuin muutkaan ihmiset ja hän on täysin pätevä tekemään poliitikkona työtä uskonnostaan huolimatta.
Eli pitäisikö EU jättää federalistien haltuun jotka tekee siellä mitä huvittaa eli tuhoaa itsenäiset maat, etenkin Suomen.Sinällään jännä vastustaa euta mut työskentelee siellä?. Miksi ei oo kotimaassa junailemassa kansan ääänestystä eu erosta?. Työskentelee siellä motä inhoaa?.
No mäkin oon uskova. Mut en usko et maailma olis vaan 6k vanha. Se on vanhempi. Koska sumerialaiset asutti maata 3k ennen kristusta mihin aikaan ne dinot sopii?
Jos on niin pihalla ajasta ja paikasta en kyl toivo et päättäis mun asioista.Niinhän raamatussa kerrotaan. Miljardit ihmiset uskovat raamattuun. Uskovaisia on enemmän kuin ateisteja.
Laura on niin rohkea että hän uskaltaa seistä uskontonsa takana ja puhua siitä julkisesti, harva muu uskaltaa.
Uskovaisia on aina ollut politiikassa ja päättävissä viroissa, ei Laura sen kummoisempi ole kuin muutkaan ihmiset ja hän on täysin pätevä tekemään poliitikkona työtä uskonnostaan huolimatta.
Missä sanotaan et maailma on 6k vanha?.No et sinä ainakaan raamatuun usko näköjään.
juu, viattomia terroristijärjestön jäseniä ovat.Niin eihän niitä naisia oo tuomittu mistään?. Ja ovat tarkkailun alla?
vanhassa testamentissaMissä sanotaan et maailma on 6k vanha?.
Puhutko nyt muslimeista?Jos on niin pihalla ajasta ja paikasta en kyl toivo et päättäis mun asioista.
Minä en toivo että vihervasemmisto päättäis mun asioista.Jos on niin pihalla ajasta ja paikasta en kyl toivo et päättäis mun asioista.
Mitä sä olet tehnyt EU eron hyväksi.No onko se järjestäny mitä eu eron hyväks?. No sieltä saa hyvät massit?.
No eikös niillä oo enemistö nytkin kuten lisbe sanoi? Ja siis mä oon eu eron kannalla tietty. Mut ei persut nyt kovin hanakasti aja mitään asiaaEli pitäisikö EU jättää federalistien haltuun jotka tekee siellä mitä huvittaa eli tuhoaa itsenäiset maat, etenkin Suomen.
Mut sanotaanhan sieelä että raiskaa lapset ja tapa koko kylävanhassa testamentissa
Kirjottamalla.Mitä sä olet tehnyt EU eron hyväksi.
Ja se on enemmän mitä Huhtasaari on tehnyt?Kirjottamalla.
Itse asiassa ei sanota.Mut sanotaanhan sieelä että raiskaa lapset ja tapa koko kylä
Oletko seurannut suomalaisten meppien toimintaa?No eikös niillä oo enemistö nytkin kuten lisbe sanoi? Ja siis mä oon eu eron kannalla tietty. Mut ei persut nyt kovin hanakasti aja mitään asiaa
Eli se on persujen vika kun federalsisteilla on enemmistö EU:ssa?No eikös niillä oo enemistö nytkin kuten lisbe sanoi? Ja siis mä oon eu eron kannalla tietty. Mut ei persut nyt kovin hanakasti aja mitään asiaa